איך בוחרים אינסטלטור בבת ים?

כאשר אתם רוצים למצוא אינסטלטור בבת ים, שהוא גם אמין, זול ומקצועי, זה יכול להראות לכם בתחילה כמו משימה בלתי אפשרית. הרי ישנו מבחר עצום של שרברבים מהם אפשר לבחור ומה הסיכוי שאתם דווקא כן תצליחו למצוא את האחד?

קודם כל, צריך להתחיל עם סינון ראשוני והוא יהיה כמובן לפי מוניטין. זהו פרמטר שאף פעם אי אפשר לזייף. חברה שמתעסק כבר עשרות שנים באותו תחום, הגיוני שתהיה מומחית גדולה יותר בתחום מאשר חברה חדשה, או קבלן אינסטלציה עצמאי. גם אני אישית כשהייתי צריך אינסטלטור, אז התלבטתי במי לבחור ואיך לבחור. הגעתי למסקנה שקודם כל אני רוצה שהוא יהיה מקצוען אמיתי, כמו שכתוב למעלה. לאחר מכן היה חשוב לוודא שמי שאבחר בו יהיה אמין, מקצועי, איכותי, עם אביזרי אינסטלציה מספיק מתקדמים, מוסמך קורס אינסטלציה וכמובן מחיר משתלם. אז בואו נבחן דבר.

אמינות – אפשר לבדוק את זה דרך שלל ביקורת שיש באינטרנט על בעלי מקצוע. עידן האינטרנט פתח את האפשרות לכל לקוח להביע בדיוק את מה שהוא חושב על כל בעל מקצוע שמגיע אליו.

מקצועי – אם יש דבר אחד שאתם בטוח לא רוצים, זה ליפול על אחד שהוא חאפר. חשוב מאד לקחת אך ורק אחד שהוא מקצועי וגם בעל ניסיון רב ככל האפשר. ישנם לא מעט חאפרים שמנסים להשתחל ולהראות כאילו הם מקצוענים לכל דבר. נכון שבתחום האינסטלציה לא צריך להיות עם תואר, אבל בכל זאת צריך להיות מקצוען ולא חובבן.

איכותי – כמובן מדובר על איכות השירות. תודעת השירות בכל התחומים בישראל, התפתחה מאד בשנים האחרונות וזה גורם לכל בעל מקצוע לתת את המקסימום האפשרי מבחינתו, כדי שתבחרו בו גם בפעם הבאה. בסופו של דבר, דבר זה בא לטובת הלקוחות וכך כולם יוצאים מרוצים.

אביזרי אינסטלציה – תחום האינסטלציה, כמו כל שאר התחומים, מתקדם ללא הפסקה. אתם צריכים שכל אינסטלטור שמגיע אליכם, יחזיק ברשותו את האביזרים הכי מתקדמים שיש בתחום.

מוסמך קורס אינסטלציה – נכון שישנן בעיות קטנות שכמעט כל אחד יכול לטפל, אבל כדי שלצנרת שלכם לא יגרם שום נזק, רצוי שתתעסקו עם אינסטלטורים מוסמכים בלבד.