איך לבחור את הגודל של אולם האירועים?

לקראת האירוע המרגש שלכם, אתם כמובן מעוניינים לבחור באום אירועים איכותי במיוחד. לצד הבחירה בקייטרינג של האולם, בבחינת העיצוב שלו וכמובן השוואת המחירים, צריך לזכור תמיד, מה הקריטריון הראשון שלפיו בוחרים את אולם אירועים לאירוע שלכם – הגודל שלו. הגודל של האולם איננו עניין מובן מאליו. לעתים, האירוע עלול להיות במקום קטן וצפוף מידי – אבל בהחלט יש גם אפשרות לכך שהוא יהיה באולם גדול מידי. אם כך, איך בוחרים את האולם המתאים למשימה?

כמה דברים שכדאי לבחון

●       כמות המוזמנים – כשבוחרים את אולם האירועים, כדאי תמיד לשים לב לכמות המוזמנים שלכם. אמנם קשה לעתים לתת מספר מדויק, אבל בוודאי שיש לכם טווח מסוים שלא חורג יותר מעשרה אנשים לפה או לשם. יש אולמות שמתאימים לאירועים שלעד 120 איש, יש כאלה שמתאימים לעד 300 איש, ויש גם אולמות שמתאימים לאירועי ענק, כך שזה כבר דרך שתסייע לכם לבחור את האולם המתאים.

●       אולם עם מספר מתחמים – דרך נוספת לבחור את אולם האירועים, היא לבחור באולם שיש בו בעצם מספר מתחמים שונים. יש אולמות למשל שמציעים מתחם שמתאים לאירועים קטנים יחסית – אך יש אפשרות גם להרחיב אותם במידה ויש לכם יותר מוזמנים. הדבר יכול להתאים למי שכרגע צריך אולם גמיש יחסית, ועדיין לא בטוח באשר לכמות המוזמנים.

●       איך האולם בנוי? – יש שונות גדולה מאד בין אולמות האירועים השונים. לעתים אולם אירועים יכול להיות גדול – אבל כולו יהיה מוקדש רק למקומות ישיבה, ובקושי לרחבת ריקודים. לכן כשבוחנים את הגודל של אולם האירועים, כדאי לשים לב גם איך השטח עצמו מחולק.

לבחון גם בעין

הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו כשאתם צריכים לבחור את האולם עבור האירוע שלכם, הוא לא להסתמך רק על הפרטים שהאולם מוסר. תבואו בעצמכם לאולם, ותבחנו אותו בעיניים שלכם. כך תוכלו להתרשם ולדעת, האם האולם אכן בגודל שמתאים לאירוע שלכם.

המאמר נכתב באדיבות חברת ZIX הלוואות חוץ בנקאיות המתמחה במגןון רחב של הלוואות לפי צורכי הלקוח

כתיבת תגובה