הכל על מדפים לאחסנה כבדה

בכדי להבין מדוע מדפים לאחסנה כבדה, הם שונים באופן מהותי ממדפים אחרים, חשוב להבין ראשית, מה בעצם ההגדרה של אחסנה כבדה. לרוב, כשמדובר על אחסנה כבדה הכוונה היא לכך שמערכת המדפים, תוכל לשאת עליה  משקל של לפחות טון אחד, כאשר לרוב המשקל המקסימלי עומד על 8 טון. כל מה שנמצא בטווח הנ"ל, נכנס בעצם להגדרה של אחסנה כבדה. לרוב, במחסנים גדולים במיוחד של ציוד – יש צורך לרכוש מדפים לאחסנה שמשמשים למשאות כבדים. אולם, איך בכלל מתכננים מערכת זו, ומה חשוב לדעת עליה לפני שקונים אותה?

הכירו מקרוב את מערכת המדפים

●       גישה לפריקה – כאשר מתכננים מערכת של מדפים לאחסנה כבדה, יש לקחת בחשבון את תהליך הפריקה של הציוד מהמדף. הורדה של ציוד ששוקל כמה טונות, שונה כמובן מהורדה של ציוד ששוקל כמה גרמים. לעתים, יש צורך לתכנן את מערכת המדפים כך שהיא תוכל להתאים לכניסה של מלגזות חשמליות, אשר משמשות לפריקת הציוד. לכן, יש לקחת בחשבון את הרווחים והגישה אל המדפים השונים.

●       תקן – מאחר שמדפים למשאות כבדים צריכים לדעת כיצד לשאת מורצים כבדים ורגישים מאד, הם גם צריכים לעמוד בתקן מחמיר יותר. בבואכם לבחור את מערכת המדפים, חשוב מאד לשים לב האם למדפים שבחרתם יש תקן מתאים, כמובן האם המשקל המקסימלי שאותו הם יכולים לשאת – מתאים לדרישות שלכם.

הכל למען הבטיחות

זכור תמיד כי בחירת מדפים לאחסנה כבדה, איננה בחירה שמבצעים בנקל. זוהי בחינה מכרעת לניהול המחסן, משום שרק מדפים שעומדים בתקן המחמיר ומתאימים לצרכים שלכם – יוכלו לספק לכם ולעובדים שלכם אפשרות לעבודה בטוחה במיוחד. אין לזלזל בנושא, משום שלצערנו הרב, תאונות יכולות לקרות במיוחד עם חפצים כבדים. בחירת מערכת המדפים הטובה ביותר, תאפשר לכם לשמור על ניהול תקין ובטוח בתוך המחסן.

כתיבת תגובה