איך להתחיל עם בחורה – מה לא כדאי לעשות?

אך כאשר הדבר נעשה בדרך לא נאותה, התוצאות השליליות לא ממהרות להגיע. גבר שמתחיל עם בחורה במטרה להרשים אותה, לא יוכל לעשות זאת תוך שימוש במשפטי פתיחה מעליבים או נדושים. בחורה איכותית תרצה להרגיש שהקדשת מחשבה, שאתה באמת מעוניין בה. גבר שרוצה ללמוד איך להתחיל עם בחורה חייב להבין כי יש לפנות בצורה קצת שונה לכל אחת, תוך התאמת המסר לסיטואציה בה הוא נמצא.

איך להתחיל עם בחורה בסגנון שנות השמונים

עברו כבר כמעט 30 שנה ועדיין יש לא מעט גברים שמנסים להשתמש במשפטי פתיחה כמו : "אבא שלך גנן…" או "זה כאב כשנפלת מגן עדן?". המשפטים הללו לא יביאו לכם את מספר הטלפון המיוחל. גם שריקות או חס וחלילה צביטה בישבן נכחדו מזמן. אם אתה רוצה לזכות בתשובה חיובית, תתבקש להיות קצת יותר מתוחכם. רגע לפני שאתה מתייאש נסביר כי לא באמת צריך לאלתר ולמצוא משפט פתיחה מורכב חדש בכל פעם.

חיזור מוצלח נשען על ביטחון עצמי, כריזמה ולא מעט מסרים אישיים שאתה מעביר. אם הצלחת לשדר לה שאתה גבר שכדאי לה להכיר או לעורר את הסקרנות שלה, אתה בדרך הנכונה. איך עושים זאת? ראשית נציין כי אין כל בושה בתרגול או לימוד. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום החיזור אפשר לשפר מיומנות בעזרת לימודים. מעטים הם הגברים שפשוט יודעים באופן טבעי איך להתחיל עם בחורה. הסוד טמון בחיבור 4-5 סטים של משפטים מצחיקים שמתאימים לכל מיני סיטואציות. לאחר מספר שימושים כבר תהיה מאוד מיומן, היא לא תדע שכבר השתמשת במשפט הזה או סיפרת את הבדיחה הזו לעשרות בחורות לפניה. משפט שהצליח להקסים בחורה אחת, יצליח כמעט תמיד גם בפעמים הבאות.

איך להתחיל עם בחורה דייט מוצלח

בעבור לא מעט גברים הדייט הראשון מהווה שלב מלחיץ לא פחות. הם לא מצליחים להתנהג בטבעיות, לנהל שיחה או להתרכז ולהקשיב לה. מה עושים? גם כאן התשובה טמונה בהרבה תרגול, לימוד ועבודה עצמית. דייט מוצלח מתבסס על כימיה טובה ותקשורת בין שני אנשים. תזכור תמיד כי כאשר אתה נהנה, גם היא תהנה. במקום להתרכז רק במחשבות שליליות ובניסיונות למצוא נושאי שיחה, פשוט תהנה. הבחורה שמולך היא בסך הכול בן אדם. היא ככל הנראה לחוצה בדיוק כמוך, מנסה לקרוא אותך וחוששת שאתה מחפש רק סטוצים . אין כל סיבה שלא להעלות נושאי שיחה רגילים, לנהל שיחת חולין ולהימנע ככל הניתן משיחות בסגנון ראיון עבודה.

אם תשאל את סבא שלך איך להתחיל עם בחורה? סביר כי הוא ימליץ לך להביא לה פרחים ולהיות ג'נטלמן. הוא צודק! בחורות מאוד אוהבות פרחים. תזכור להביא לה פרח אחד או זר קטן ותזכה בלא מעט נקודות זכות. מעטות הן הבחורות שמצליחות להישאר אדישות מול גבר שמביא להן פרחים. גינונים נוספים של אבירות כמו לפתוח לפניה את הדלת או לאפשר לה להזמין ראשונה במסעדה, מצוינים גם כן לדייט ראשון.

כתיבת תגובה