איך לנהוג במדיה אלקטרונית

העידן המתקדם מכתיב לקליינטים, עסקים ומקומות ציבוריים, כללי "משחק" שונים מאשר עד לפני זמן לא רב. והיה אם ועד העידן המתקדם נהגתם להפיץ תיעודים שנכתבו על נייר ע"י כלי כתיבה, בפועל שכיום אנו שומרים על מרבית הפרטים על אותם המחשבים שברשותכם ומעבירים מסרים והודעות באמצעות כתובת המייל אותה פתחתם. הדפסים לא מעטים אותם כולם שומרים או אולי מעבירים במדיה האלקטרונית, הינם מסווגים ומיועדים להשמדה בלי שיצליחו למחזר את ההדפסים מעתה והלאה (אפילו לא טובי המוחות).

מהי גריסת מדיה אלקטרונית אותם החומרים אותם הינכם שומרים בעידן הנוכחי, הינכם רוצים להשמיד שלא יגיעו לידיים עוינות ובצדק. החומרים נשמרים עפ"י רוב על דיסק קשיח, קלטות, כוננים קשיחים, טלפונים ניידים, ובעוד מקומות, ואותם ראוי לשלוח לגריסה. הגריסה נעשית באמצעות מגרסה ש משמידה טוטאלית זכר למוצר וברוב המקרים מגיעה נותנת השירות עד מקום מגורי הלקוח, אוספת את החומרים ומביאה את החומרים אל המגרסה הנייחת.
מי עושה גריסת מדיה אלקטרונית

  • כל אדם פרטי אשר בידיו הדפסים ואין הוא מבקש שיגיעו לידיים זרות.
  • עסקים אשר אינם רוצים שהחומרים יגיעו בדרך עקיפה ישר אל המתחרים (מצב שעלול להוות איום גדול על המשך תפקודה הנורמלי של החברה).
  • משרדים ממשלתיים ש להם חומרים מסווגים אותם הם מעוניינים להשמיד.
  • בתי חולים הרוצים לגרוס תיקים רפואיים עפ"י חוק חדש.
  • צבא הגנה לישראל , וכדו'.

מאיזו סיבה לממש מיחזור פסולת אלקטרונית כמעט כל עסק, בין אם זה למטרות רווח ובין אם הוא למעשה הומניטארי, יוכל לחשוף עצמו לאחר מכן, למקרה שאינו השכיל להעביר את כל האינפורמציה הרבה לגריסה. מי שבחר לא תמיד לממש גריסה למכשירים אלקטרונים, מסכן כבר לא רק את עצמו ואת החשיפה שעלולה להיגרם לו, אלא מסכן כך גם את האיזור בזיהום. באיזה מקום עושים גריסת מידע אלקטרוני ניתן למצוא בישראל כמות מכובדת חברות אשר מבצעות גריסה ועל מנת לאתר את העסק האיכותית, המיומנת והמקצועית מכולן, היכנסו לרשת האינטרנטית ובחנו את אתר מטעם כל אחת מהחברות לרבות הפרטים שאותם בחרה החברה להפיץ על גבי אתר האינטרנט. ככל שתבחנו את העסק ביסודיות, בדרך זו תובטח לכם עבודה ש מבוצעת בקפדנות ותחת הבקרה הנדרשת.

כתיבת תגובה