איך לתכנן יום כיף מוצלח

במידה והחלטת לארח קבוצה גדולה של חברים או קרובי משפחה בביתך, זה הזמן לברך אותך על ההחלטה לשמח ולכייף. בזמן שבו העדיפות הגדולה היא לצאת לאכול במסעדות וברים למיניהם ברחבי העיר – לאירוח הביתי יש את הקסם שלו. חשוב במיוחד לעשות רשימת אורחים מסודרת, כדי להבטיח שלכולם יהיה מקום בבית. אמנם יש את הרצון הטבעי לארח כמה שיותר אנשים, כי כל המרבה הרי זה המשובח. אולם אף-אחד לא חפץ לעמוד בסיטואציה שבה הבית מפוצץ באנשים, ויש מי שעדיין ניצב בכניסה לבית ומחכה לאישור שלך להכניס אותו, מסיבה זו רשימת מוזמנים – דבר מומלץ מאוד.

בנושא ההימצאות: חשוב שתיקח בחשבון את נושא המזג אוויר. אם מדובר באירוע שמתוכנן להיות בקיץ, כדאי לתכנן מקומות ישיבה בגינה או במרפסת הגדולה, ומשם להפיק הנאה מהמזג האוויר הנעים. אולם אם האירוע יהיה בימי החורף, לא מומלץ שהאורחים יסבלו מהקור, אז כדאי שתושיב אותם בבית וכך אתה תוכל להעניק להם יום כיף משובח מבלי לסבול מעניין המזג אוויר. כדי שיהיה מקום לכולם – יש אפשרות לרכז את כל חלקי הריהוט בחדר אחד ולנעול אותו.

לגבי כמות הכיבוד: אין צורך לחשב במדויק לפי מספר האנשים, תכין כמות נכבדה. כדאי שיישאר יותר אוכל, מאשר שיהיה חסר. אם ייוותר יותר מדי תוכל ליהנות ממנו גם אחר כך עם בני משפחתך, או שתוכל לתרום אותו לעמותות הרבות, חבל להשליך אותו. ברוב המקרים, כאשר מתוכנן אירוח דרוזי , גם אם מגיעים 50 אנשים, אז מכינים כיבוד למאה אנשים. לא מתקמצנים.

לגביך: נכון שאתה המארח, ויש לך המון לחצים תוך כדי האירוע עצמו, ומרוב שאתה דואג שלכולם יהיה טוב אז אתה הולך וחוזר הלוך ושוב במהירות הבזק מחדר לחדר, אבל חשוב שתזכור שכל האורחים מצפים לתקשר איתך, ואם הזמנת המון אנשים – כולם יבקשו לתקשר איתך! וחשוב עד מאוד שתמצא אפשרות לתת מענה לכולם כדי שיהיה יום כיף נוסף בנוסח הישן והמוכר הזה. האורח הוא המלך, ועם תתחשב בכל הנקודות שנכתבו למעלה בכובד ראש ובניסיון לבצע את המקסימום, האורחים שלך יוכלו ליהנות, וגם אתה תהנה לא פחות.