"כישלון" – להוציא מהלקסיקון

מגיל קטן מנסים ללמד אותנו להגיע לאנשהו, להציב לנו מטרות ויעדים ולהשיג את המטרות האלו. ואנחנו, כשאנחנו לא מצליחים להשיג את המטרות שהצבנו לנו, גם אם בנינו לעצמנו מסגרת זמן ריאלית לכבוש אותן, אנו מרגישים שנכשלנו. אך האם באמת אי השגת המטרות היא כישלון?

על ידי אימון אישי לחיים אתם תבינו שאי השגת מטרות היא ממש לא מדד לכישלון. חשוב להבין שבניגוד למה שאמרו לנו, אנו לא באמת יכולים להשיג את כל מה שאנחנו רוצים, ולפעמים העולם (אנרגיות, בורא עולם, כיצד שתקראו לזה) עובד על פי חוקים משלו ומגיש לנו את כל מה שאנחנו צריכים, ולא בהכרח את מה שאנחנו רוצים.

כל מי שעובר אימון אישי להצלחה יודע שלא קיים דבר כזה כישלון. יותר מזה, המילה כישלון לא צריכה להימצא בלקסיקון שלנו אפילו, שהרי היא אך ורק פוגעת בנו, בחשיבה שלנו ובדרך שבה אנו רואים את החיים.

העצמה אישית בדרום הופכת אותנו לבני אדם חזקים יותר וגם נבונים בהרבה, שרואים את העולם בצורה שונה מאנשים שלא עוברים את ההעצמה הזאת. בעוד שבני אדם אחרים מתייחסים לחיים ה"ממוצעים" שלהם כאל כישלון רק כי לא השיגו דברים שרצו להשיג, אדם שעושה אימון אישי לחיים מבין שהדרך היא הדבר שחשוב, ושכל עוד מבצעים את המקסימום, אי אפשר להגיד שהיה כישלון אם בסוף הדרך לא משיגים את היעד.

מה זה אומר שהדרך היא מה שחשוב ולא המטרה? כמו שאמרנו, לעתים אנחנו מציבים לנו מטרות לא ריאליות, ובהרבה מקרים אנחנו גם מוסיפים להן מסגרות זמן שלעולם לא נוכל לעמוד בהן. גם אם מסגרת הזמן היא הגיונית, לא תמיד מה שאנחנו חפצים להשיג הוא הדבר הנכון עבורנו, ולא חשוב כמה נשתדל, לא נצליח להשיג את היעד. אבל, אנו יכולים להיות בראש חופשי מדאגות אם אנחנו יודעים שעשינו כל מה שביכולתנו כדי לנסות להשיג את המטרה, בזמן שקבענו.

הדרך שאנחנו עושים מציגה מולנו את מי שאנחנו כאדם- האם אנחנו ישרים, הגונים, כנים, נחושים, בעלי מוטיבציה וכדומה או שמא אנחנו לא בוחלים באמצעים ומוכנים לרמוס כל מי ומה שיעמוד בדרכינו כדי להגיע לאיפה שאנחנו רוצים?

כל אדם שפועל בכל הדרכים הכשרות האפשריות ולא משיג את המטרה הוא המנצח, ולא מי שהשיג את המטרה אבל נשאר לבדו בפסגה לאחר שהרחיק ממנו את כל מי שהעריך אותו או לא מרגיש מאושר משהשיג את מה שרצה.