איך מבצעים שיפור בגרויות בקלות?

רוצים להתחיל ללמוד? לא יודעים איך תצליחו להתקבל לתואר ראשון?

אומנם בתקופה זו, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי הכרחי עבור קבלה לעבודה, וגם אם היא אינה בדיוק מהווה אינדיקציה על האינטליגנציה, אבל רצוי שתצליחו בה, פשוט כי זה מהווה עניין טרביאלי בקו"ח שלכם, ולעיתים אפילו חובה בכדי להתקבל ללימודים אקדמאיים.

מועדי בגרויות

ככל שמחכים יותר זמן מסיום התיכון – כך יותר קשה להוציא בגרות מלאה. זה למה, קל יותר לפתוח בפרוצדורה במהירות האפשרית. ישנם בארץ הרבה מוסדות לימוד מוכרים שאפשר להירשם אליהם. אינפורמציה נוספת על מכוני לימוד אלה אפשר לקבל בכמויות ברחבי הרשת. היה ואתם בסדיר, בקבע, או שהשתחררתם מהצבא לא מזמן, אפשרי לקבל הרבה הנחות והטבות על קורסי השלמת בגרויות.

רק זיכרו שאינכם ילדים, ולפיכך, קחו את זה בצורה רצינית והיו בוגרים, לא כמו כמו תלמידי בי"ס; בעיקר כעת, כשאתם יודעים מה הכיוון אשר אתם רוצים לעתידכם, וקיבלתם קצת יותר מושג בתחום מסוים.

ומה בדבר הפסיכומטרי?

ציון הבחינה הפסיכומטרית מחושב בצורה שונה בתכלית מפורמט ציוני בחינות הבגרות. למבחנים הפסיכומטרים קיים משקל יותר גדול מהמשקל של ציון מבחן הבגרות, והבחינה כשלעצמה בכלל קשה יותר, זאת על אף העובדה שהפסיכומטרי לא מעיד על חוכמתכם. המבחן הפסיכומטרי בוחן דווקא את תפקודכם תחת לחץ, הזיכרון שלכם וכמה אתם מסודרים ארגונית.

גם אם קרה מצב בו נבחנתם וקיבלתם תוצאה לא טובה בפעם הראשונה – אין זה בהכרח אומר שאתם לא יוצלחים, רק שפשוט לא הלך בניסיון הנוכחי; כמו ראיון עבודה, רובנו לא נצליח לממש את מלוא הפוטנציאל ולהוציא את הציון הרצוי בפעם הראשונה. אפשר לגשת לבחינות נוספות, במידה ויש לכם מספיק כסף וסיבולת לגשת למבחן שוב. את התוצאה הכי גבוהה שתתקבל – זוכרים לשבע שנים. רוצים לדעת יותר – www.dlimudim.co.il/?p=56.

בשלב זה, אחרי שהשגתם ידע ממוקד יותר ואם אתם כבר יודעים מה אתם רוצים ללמוד ובמה תעסקו, זה הזמן שתשתמשו במידע הזה למענכם: התחילו את אחד הקורסים, הצליחו במבחנים, ושפרו את הדימוי העצמי שלכם!

כתיבת תגובה