איך עיצוב בתים משפיע על תחושת הנוחות בהם?

עיצוב פנים הוא מהגורמים המרכזיים בתחושת הנוחות בכל מבנה בו אנו נימצאים – דירה, משרד או בית עסק. בחירה נכונה של מראה עיצוב הפנים ואיבזור נכון שלו הופכים כל מקום שכזה לנעים ומזמין.

כל מבנה אליו אנו ניכנסים בפעם הראשונה ובעיקר כל מבנה בו אנו שוהים דרך קבע מדי יום ביומו מושפע מאוד על ידי עיצוב הפנים שלו ובעיקר משפיע על תחושת הנוחות שלנו באותו המקום.

אין זה משנה אם מדובר על עיצוב בתים, דירה קטנה, משרד או בית עסק – עיצוב פנים המתאים למקום, למהות שלו ובעיקר למי שזהו מקום מושבם לאורך שעות רבות מדי יום, הוא כזה המקרין תחושה של נינוחות ונוחות.

מתי, מדוע ומי ?

למעשה כל מבנה שכזה, בין אם מדובר על מבנה חדש בשלבי תכנון או כזה שמעוניינים לשפץ, חייב בשכירת מעצב פנים מקצועי שיעזור לתכנן מראש את המראה הפנימי שלו לכשיהיה מוכן. התכנון חייב להיות בטרם מתחילים בעבודות האדריכליות של הבית ובטרם שוברים קירות או מתקינים את התאורה שכן לעיצוב הפנים שימוש רב בתאורה הפנימית וההשפעה של זו החיצונית כמו גם על מבנה המקום מקיר גבס שמוסיפים או קיר הפרדה שמורידים.

בעוד לכל אחד ואחת מאיתנו יש בדמיון את המראה העיצובי הפנימי של המקום לאחר שהבניה או השיפוץ יסתיימו להם, אך רק מעצבי פנים שזהו מקצועם יכולים להשפיע בדברים קטנים כמו זוויות תאורה, מיקום אביזרי נוי או התאמת צבעים של מוצרים שונים והריהוט אל קירות המקום, כך שהוא יקבל את המימד הנוסף של נוחות ופרקטיות לצד אמירה עיצובית המדברת אל כל מי שיבקר במקום או ישהה בו במשך שעות מדי יום.

מה ואיך?

על מנת ליצור עיצוב פנים מוצלח חשוב להתמקד במספר נקודות מפתח מראש ולשתף בהן את מעצבת הפנים ששכרתם לצורך העניין, שכן מדובר על שילוב בין רצונות הלקוח (אתם) ומימוש מעשי על ידי מעצבת פנים.

נקודות להתמקדות:

  • חיווטים של קווי חשמל ותקשורת – להסתיר בקירות
  • שילוב של צבעי קירות וריהוט בצורה הרמונית
  • שימוש באביזרי נוי בנקודות "מתות"
  • התאמה של תמונות ל"מהות" המבנה והתאמה ליושבים בו
  • שילוב של תאורה פנימית וחיצונית בהתאם לצרכים

תכנון נכון של כל אלו יחדיו יבטיח מקום בעל עיצוב פנים המתאים לכם כבעלי המקום וגם לאורחים שלכם שיגיעו בפעם הראשונה ובאלו שלאחר מכן וירגישו בנח ובנעימים במקום שלכם.

signup

מחפש חברת קידום אתרים מקצועית ? http://www.signup.co.il/ - פתרונות מקצועיים לעסק שלך !

כתיבת תגובה