אילוף גורי כלבים


מחפשים מידע על כלבים? אימצתם כלב והנכם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולחנכו? ההכרעה לאמץ או לקנות כלב היא צעד גדול ועדיף שלא תתבסס רק משום חיבה לבעל החיים. לא מצליחים למצוא מידע על אילוף גורי כלבים? מה צריך לדעת על פנסיון לכלבים? כאן יש אי אלו טיפים טובים בנושא גידול כלבים:

ראשית, בדקו שהנכם מוכנים לאמץ, לשינויים שזה יביא לחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מהבחינה הכספית. רווחת כלב משמעותה טיולי בוקר וערב, האכלתו והשקייתו, והשקעת תשומת לב.

כמו כן כלב גורר הוצאות הכרחיות, קבועות וארעיות, על ווטרינרים, מזון, תכשירים, ציוד וחלילה טיפול רפואי במקרי תאונה או מחלה. במידה ואתם לא מסתדרים על זה, כנראה שעדיף שתחסכו מבעל החיים את הסבל המיותר ותוותרו על הבאת כלב לעת עתה.

תמיד העדיפו לאמץ כלבי כלביות על פני כלבים ממוכר – כלב מאדם פרטי שמגדל תמיד ימצא קונים, בעת הכלביות בישראל מלאות כל רגע באלפי כלבים שננטשו. כלביות ועמותות רבות ממיתות בע"ח שנמצאים אצלן לאחר פרק זמן מסוים, ואפילו אלה שלא מוכנות לבחור לעשות זאת כמעט ואינן יכולות לתת לבעלי החיים את הטיפול הראוי בשל העומס הרב. כך תוכלו לקחת הביתה חבר חדש מתוך מגוון רב ביותר ובנוסף, כלב שיצא מכלביה ייתן אהבה ללא גבולות ויהיה מלא רחשי תודה מפני שהענקתם לו חיים חדשים.

לאמץ גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים שלהם יוקרה ומעמד, כלבים מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות יותר נבונים, הם בעלי תוחלת חיים יותר ארוכה ונוטים פחות לסבול מבעיות בריאות.

אם הבאתם כלב הביתה, חשוב שלא תזניחו את המשימה לאלפו. כלב אשר עבר חינוך טוב זה כלב שמח, ואם מצבו הנפשי מאוזן ושליו, גם לבעלים שלו נעים יותר לחלוק סביבת מגורים.

מעוניינים לדעת הכל על מלון בוטיק לכלבים?עברו עכשיו לאתר www.dogschool.co.il/, בו תמצאו את כל המידע על כלבים, טכניקות אילוף, המון טיפים, ומידע בנושא ווטרינרים מומחים, מומחי אילוף, ציוד ואוכל.

כתיבת תגובה