חתונה בטבע בקיץ


מתים לארגן חתונה ענקית? מוכנים לכך? הגיע הזמן לקרוא קצת יותר על כל הפרטים המשמעותיים בנושא אירועים גדולים מהחיים… אתה מוזמן להכיר את התחום של החתונות והאירועים: גני אירועים, עיצוב אירועים ובר!

כבר השגתם גן אירועים לחתונה?

החלק הראשון שצריך לחשוב עליו, הוא המקום בו תחגגו. יש סיכוי שזה יהיה אולם אירועים, וזה גם יכול להיות באוויר הפתוח. רק בתום החלטת מיקום הארוע, זה אפשרי לחשוב על תאריך, סוג החתונה ולבצע בחירה של כל אותם הדברים הפעוטים שיעזרו להפוך את האירוע לחוויה חיובית. מוכנים כבר לפצוח במסע ההכנות?

אז.. באיזה אופן לבחור גן ארועים? צריכים בדחיפות חתונה קטנה?

זוגות רבים עשויים להתחבט שבועות ארוכים טרם מבצעים החלטה, ואפשר להבין אותם. אולמות רבים נבדלים האחד מן השני בדברים רבים; כמות האורחים המירבית, התפאורה במקום, צורת הגשת האוכל וגם המיקום הגיאוגרפי. אין ברירה אלא לקבוע מבעוד מועד מה באמת ברצונכם לתכנן, זה יעזור כאשר תחפשו את אולם האירועים המושלם…

כשמגיעים לגני ארועים בשביל להסתכל מקרוב, יש לשים לב לדברים האלה: האולם עושה רושם של נקי וסטרילי? האם המרחב בכלל יתאים לכל המוזמנים? כמה מלצרים יש במקום? אף אחד לא צריך אוכל שפג תוקפו או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה… כדי להימנע מפאדיחות בזמן החתונה, ודאו שאתם מקבלים מענה לשאלות הכי חשובות!

לא תרצו אירוע מושלם?

את היום הגדול תערכו פעם בחיים (אנו מקווים…), בגלל הסיבה הזאת אין כאן ממש מקום לטעויות. חייבים לדעת כיצד צולחים את החתונה? הכי מומלץ זה לא להתפשר לעולם על דברים קטנים וגדולים! זאת אומרת, אם תמיד דמיינתם אולם אירועים מלא ירק, אתם זכאים להגשים את החלום…

אז מה עושים מכאן?

אם כבר מצאתם מקום להתחתן בו – אפשר לשקול את כל הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמה, עיצוב חתונות מקצועי… אם איכשהו עוד לא שמעתם על כך, אז זה בעצם אמנות של ממש. עם מקצוענים המנוסים בעולם העיצוב וחן, ניתן לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה מנקר עיניים וייחודי. באמצעות שימוש בסידורי פרחים טריים, לדוגמא, ניתן בלי בעיה לשדרג מיידית את סביבת האירוע. המוזמנים שיבואו למסיבה ירגישו ממש מההתחלה שהם חלק מאיזשהו ארוע מעולם אחר ויבלו כפי שעדיין לא יצא להם בחייהם… לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

אחרי שסיימתם לארגן את העיצוב, באפשרותכם לטפל בפרטים נוספים…

כמעט לכל אדם יצא בטח אי פעם לבוא לחתונה יהודית. הארועים האלה נראים אותו הדבר – פיסות מזון חשודות, יין זול והפעלות משונות. ע"מ לחגוג ארוע מזן אחר, יש צורך בקמצוץ תכנון מוקדם וחדשנות. רק ככה ידברו על החתונה שחגגתם אפילו שנים אחרי… צריכים להבין יותר בנושא חתונה בטבע?

מה יותר חשוב מהאוכל?

בעבור אנשים החלק המעניין באמת זה סוג המזון. ההחלטה על חברת הקיטרינג תשפיע ללא ספק על הזיכרונות מאותה חתונה, לפיכך אסור לזלזל או להתפשר פה. כדאי להשתדל ללכת על אוכל גורמה ומנות בגודל סביר. אף אדם לא מעריך אוכל זול ושמנוני או אחד שמונח על צלחות קטנטנות. תמיד משתלם להשקיע קצת יותר כסף בשביל לדעת שהאוכל יהיה משובח וכמובן ממלא!

מה זה מתחתנים 2011? מוסיקה עדיין לא מצאתם?

רק לאחר שפיטמתם את המוזמנים שלכם, כדאי גם לבדר אותם, ולא חסרות דרכים לעשות את זה. ממה מתחילים? אין אופציה לדבר על חתונה רצינית מבלי בכלל להזכיר מוסיקה. לא חושבים להזמין איש סאונד מומחה? איתו אפשר להקפיץ ולשמח את כל המוזמנים במשך החתונה… אתם צריכים להיסגר על סגנון מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת הדברים האחרים יעשו עבורכם.

עם שפע המידע שכאן, תכנון וארגון אירוע גדול אף פעם לא היה פשוט יותר… לטיפים, עצות ואינפורמציה נוספת – הקליקו על לינק האתר www.achuzat-gan.co.il/. קריאה נעימה!

כתיבת תגובה