אימון אישי לחיים – האם מתאים לך לבצע זינוק בעלייה?

אימון אישי לחיים לא יכול להתאים לכל אחד. אדם הרוצה לעבור אימון אישי, חייב להיות בעל שתי תכונות מרכזיות, רצון לבצע את האימון האישי ולהעניק מעצמו, אחרת, אם הוא יהיה סגור בתוך עצמו הוא לא יצליח בהליך וחבל.  התכונה השנייה, היא אמונה בעצמו כי הדרך להצלחה טעונה בהרבה מכשולים… אם המתאמן לא יאמין במאמן האישי שלו וביכולתו האישית, רוב הסיכויים שהוא לא יצליח להשיג את המטרה.

למי אימון אישי לחיים מתאים?

אם אדם מסוים מרגיש כי משהו מפריע לו להגיע למטרה מסוימת בחיים, אם מדובר בזוגיות שיש בה בעיה, ייעוץ זוגי בדרום הוא אחת הכתובות שאליו הוא יכול לפנות לקבלת עזרה. יש אפילו אימון אישי לירידה במשקל.

ישנם אנשים שאינם מסוגלים לעמוד נגד מתחרים בתחום העבודה למשל, והם מתגוררים באזור הדרום ולכן הם ניגשים למאמן שיעניק להם העצמה אישית בדרום המאמן האישי ייתן להם את הכלים הנכונים  להתמודד מולם.  ישנן חברות עסקיות רבות המחזיקות במאמנים אישיים כבדרך קבע לצורך שיפור החברה והתנהלות העובדים.

אם קראתם את הספר "הסוד" אז אתם בטח מבינים על מה אני מדברת, ספר זה, שינה את השקפותיהם של מיליוני אנשים בעולם כולו, מדובר ממש בתורה בפני עצמה שהייתה ידועה בעבר רק לאנשים בודדים, אך כיום, לאחר שהסרט בעקבות הספר יצא לאקרנים לפני כשש שנים בערך, התורה מדברת על כך שאנו יכולים לשלוט בחיינו בעזרת כוח המשיכה.

מתברר כי "הסוד" היה מוכר להרבה אנשים מפורסמים ומצליחים כמו: אלברט איינשטיין, מוצרט, בטהובן, וויליאם שייקספיר וליאונרדו דה וינצ'י. לפי תורת "הסוד" על האדם לבקש ללא הרף את מה שהוא חפץ שיקרה, חשוב לדמיין את הדברים, כיצד רציתם שיקרו ולדמיין את עצמכם מצליחים בכיוון שכל כך השתוקקתם אליו. האמונה בעצמכם זה בעצם הבסיס לכל הצלחה, כל הרגשה מצדכם של פחד או עצב, תמנע מכם להגיע אל המטרה הנכספת.

כולכם בוודאי מכירים את תכנית הטלוויזיה הידועה "משפחה חורגת" ראיתם בוודאי, מה המאמן האישי , שה להרבה משפחות וכיצד הוא הצליח לגרום להם "לצאת מהבוץ" בו הם טבעו. התוכנית הזו הצילה לא רק את האנשים בתכנית עצמה אלא גם את הצופים בבית,  כך שגרמה להם להבין היכן גם הם טועים ומה ניתן לשפר. זכרו את ציטוטו של האלכימאי:" רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי "הפחד מהכישלון….".