אירוח דרוזי – האטרקציה לתיירות פנים וחוץ!

רוב הדרוזים מתגוררים בצפון, כמו בגליל למשל, האירוח הדרוזי הוא אותנטי, חם ומפנק.  האירוח הוא אפילו יותר מפנק מכל בית מלון או חדרי אירוח בצפון שהכרתם עד כה. ישנם הרבה כפרים דרוזים, רצוי כי תבחרו בכפר הרצוי לכם, כשתגיעו אליו תיהנו מאירוח יוצא דופן ומקורי כמו שאף פעם לא היה לכם! אם תשתתפו בחפלה דרוזית אותנטית, אז בוודאי תזכו למשהו שרואים וחווים רק פעם בחיים.

ברגע שאתה מגיע לכפר של אירוח דרוזי תוכל לטעום מן המאכלים הנפלאים של בני העדה הנפלאה הזאת. מי ששכר צימר בצפון, ירצה לראות אטרקציות מחוץ לאזור הצימר וללמוד ולחקור עוד דברים על מנהגים של בני העדה הדרוזית ולראות את הכפרים הפסטורליים בצפון בהם מתגוררים הדרוזים.

הרבה דרוזים מחזיקים בצימרים לאירוח בכפרים בהם הם גרים. זהו הדבר הטוב ביותר כי שם בעצם תוכלו להתארח ולעבור יום כיף חווייתי, באם מדובר בטיול של יום אחד או יומיים, אך ישנם מקומות עבודה רבים העורכים כדרך קבע ימי כיף וגיבוש בכפרים אלה ומעדיפים את האירוח הדרוזי.

תוכלו למצוא סיפורים מעניינים מהדרוזים העוברים מאב לבן כשיארחו אתכם הדרוזים בכפרם. האווירה והפולקלור העשיר, יתנו פה את הטון. החדרים לאירוח עשויים בפשטות אך בטוב טעם, אפילו ניתן לשכור חדרי אירוח עם ג'קוזי. כשתקומו בבוקר, תוגש לכם ארוחת בוקר מסורתית כיד המלך. הארוחה כוללת ריבות תוצרת בית, גבינות מיוחדות שנעשות מחלב הכבשים והעיזים המקומי, מאפים מיוחדים השייכים לבני העדה הדרוזית, סלטים המתובלים בשמן זית מקומי ולקינוח הקפה הידוע של הדרוזים.

ברוב הצימרים בו אתם שוהים במסגרת האירוח הדרוזי, תוכלו להזמין ארוחת מלכים בצהריים הכוללת בשרים משובחים, ישירות לחדרכם!  יש דבר יותר מפנק מזה? בחלק מהכפרים מארחים תיירים ואורחים ישראלים לארוחת צהריים אצלם באוהל.

לאנשים האוהבים יוקרה ונוחות זה לא מתאים; לאלה המחפשים דברים מעניינים ואוטנטיים זה יכול להיות מאוד מעניין. אם עדיין לא "ננעלתם" על כפר דרוזי, עדיף כי תחפשו באינטרנט, שם ישנן גם תמונות המחשה והסבר על כל כפר וכפר. אנו בטוחים שהתמונות יעשו לכם חשק.