השכרת ציוד לאירועים – לא צריך יותר לקחת כיסאות מהשכנים

המבחר שקיים אצל חברות השכרת ציוד לאירועים הוא רב, והוא מתאים לסגנון של כל אירוע. על ידי צבעים שונים של ריהוט, האירוע יראה ססגוני ושמח. ישנן אפילו ספות מעץ, נדנדות, פינות ישיבה עם פופים נוחים וכריות המרשים את החברים הצעירים באירוע שאוהבים במיוחד פינות בסגנון השאנטי. סוג זה של ריהוט מתאים במיוחד לאירועים בטבע.

זה לא אומר שאנו צריכים להשתמש באירוע מסוג זה בכלים חד פעמים. הסטייל קיים באירועים אלה ואין צורך לדאוג לגבי ניקיונות ושטיפות כלים.

חברות ציוד לאירועים יוכלו לאפשר לכם לשכור איזה ציוד שאתם רוצים, אפילו אם אתם עורכים אירוע קטן בבית או בחצר האחורית שלכם.

ציוד לאירועים במרכז לא יהווה בעיה לחברת השכרת הציוד. תוכלו לבחור גם כיסאות לאירוע במרכז בכל מקום או פינה שבה תרצו שהאירוע יתקיים.

אם יש לכם הרבה משקאות קלים או משקאות חריפים, השכרת מקרר במרכז הוא חלק מהשירותים שחברות אלה מציעות. גם חימום על גבי שולחנות הגשה או אפילו פלטות שבת, במידה ויש אירוע כמו שבת חתן, החברה תוכל לספק.

אם האירוע נעשה בקיץ החברה להשכרת ציוד תוכל להשיג לכם אפילו מאווררים ענקים שיפוזרו בכמה פינות כך שלמוזמנים לא יהיה חם ושהייתם תהיה נעימה לאורך כל זמן האירוע.

המחירים נעים לכיסאות בין 5 ₪  עד 35 ₪, לשולחן גבוה 40 ₪ עד 150 ₪ , לשולחן נמוך בין 20 ₪  ל 55 ₪.

באירועים אלה ישנן שתי סוגי הגשה: האחת- הגשת אוכל באמצעות חברת הקייטרינג, השנייה- היא באמצעות מזנון (בופה), בה האוכל מסודר ולידו כלי ההגשה. גם מחירי הסכו"ם נעים: לצלחת בין 0.90 ₪ עד 5 ₪, לכוס בין 0.8 ₪ עד 5 ₪ ולסכו"ם בין 0.7 ₪  עד  5 ₪ ליחידה.

בכדי לשמור על חימום האוכל וקירור המשקאות עלנו להצטייד בכלי החימום או הקירור שמתאימים, למשל גריל של גז יעלה בין 230 ₪ עד 270 ₪, פלטה לחימום מזון תעלה בין 50 ₪ עד 200 ₪ ומקרר בין 250 ₪ עד 500 ₪.

נכון שאירוע זה אינו זול, לכן חשוב לא לחרוג מהתקציב, אך בכל זאת הוא הרבה יותר זול מגן אירועים או אולם. אין ספק כי זה יהיה האירוע המושלם ביותר שחלמתם עליו ועוצב על פי טעמכם. שיהיה בהצלחה, ואל תשכחו ליהנות.