אירוע בשרון שייזכר לדורות

מי לא חולם על אירוע מדהים? כולנו חולמים על חגיגה בלתי נשכחת, אולם מה בעצם אנשים זוכרים מאירועים? שמלה, האוכל, הריקודים, וכמובן את הקונספט. יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אך למרבית המוזמנים אותם מאפיינים חשובים, ועל המורכבים מביניהם נשתדל לשים דגש נוסף.

מקום כבר יש?

מקום האירוע שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת מה שאתם רוצים לייצג. וילה על החוף תעיד על יחודיות, חתונת בריכה תעיד על אופי שובב, גן ארועים מרהיב יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד שאולם איורעים קטנטן יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על ארוע שיהיה הדור ומפוצץ, אך פעמים רבות כשנגמר שלב התכנון קולטים בעלי הארוע שלצערם זה לא באמת מה שהם פינטזו עליו. לפני שאתם מזמינים אולם או גן אירועים תחשבו מעבר לדימיון אם המקום הזה אכן מתאים לכם .

בחירת המנות לארוע

הסתיים העיסוק עם אולמות אירועים באזור השרון? לדעת כלל האורחים אחד המאפיינים שצריכים לשקול ברצינות הוא האוכל שיוגש בארוע. זה אולי יישמע קצת ראוותני, אבל מרבית האורחים ממש רוצים ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא האוכל שיוגש באירוע.

טרם בחירת המנות תנסו לחשוב בקפידה מי האורחים שיהיו החלק החשוב ביותר באירוע שלכם. במידה ומדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל ביתי, אז תלכו על אוכל יותר פשוט. אם למזלכם מדובר באנשים מביני עניין מדור ה-2000 מומלץ לנסות מנות מתוחכמות, אם מדובר על חגיגת יום הולדת ומרבית האורחים יהיו בה נערים אז עדיף לבחור בתפריט פשוט המכיל עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

תזכרו תמיד כי בלתי אפשרי לרצות כל האורחים, על כן כדאי ללכת על תפריט עממי ומורכב, חדש וביתי. ככה יש סיכוי שיהיו לכלל האורחים הרבה אפשריות לבחור. השורה התחתונה , תמיד עדיף שיהיה גיוון באופציות מאשר רק כמה מנות מצומצמות.

עיצוב האולם

אם יש לכם זמן וזה חשוב לכם ליצור רושם על האנשים בארוע, תצרו קונספט, משהו אותנטי ובעיקר משהו שנראה לכם שחשוב שכל האורחים יבינו. בדומה לבחירת המיקום, גם כן סגנון העיצוב משאיר רושם עז.

בכל מה שקשור בעיצוב ממש אין סוף לרעיונות ; אפשר להשתמש בהכל, או להפך אפשר להדגיש דברים ספציפיים; צבעי האירוע (חתונה בכתום, עיצוב פרחוני), תוספות (חול ועצים) עיצוב החופה ועוד, פשוט תאפשרו לעצמכם להמריא בדמיון. הרבה פעמים קורה שאירוע פרטי הופך בעיקר להיות הארוע של ההורים של בעלי השמחה, על כן בעיקר בנושא רגיש זה, זה המקום לתת ביטוי למה שקריטי לכם.

מה עם אולמות אירועים בחדרה?

לרוב הכי קל לרצות את כולם, אך תזכרו כל הזמן שבסוף היום זה האירוע הגדול שלכם. אם יש דבר שאתם לא מוכנים לוותר עליו אף על פי שהוא, מפריע להורים, היו נחושים. תסבירו למי שזה מפריע לו בדרך הכי עדינה שבסופו של דבר הארוע שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום למה שהכי מקרין על אישיותכם.

אם עדין אתם צריכים חומר נוסף על אירועים חיזרו אלינו, וארגנו לכם ארוע מהנה!

כתיבת תגובה