עולם עיצוב הבית – חדרי ילדים מעוצבים ונוחים

עיצוב חדרי ילדים משפיע על התחושה הכללית של הילדים, וכתוצאה מכך גם על שאר דיירי הבית. על כן, הורים צריכים לתכנן ולהשקיע בחדרי הילדים, כל זאת תוך רכישה נבונה של רהיטי ילדים ואביזרים משלימים ועיצוב של החדרים בקו נקי.

הדבר הראשון שיש לעשות כשמעצבים חדרי ילדים הוא לבחון את החדרים והצורה שלהם. לכל צורה מתאימים סידור ועיצוב אחרים, למשל, בחדר מלבני יש למקם רהיטים גדולים, כמו ארון או מיטה, בקירות הקצרים יותר של החדר. חוקים מסוימים נכונים לכל סוגי החדר, לא משנה מהי צורתם, כמו מיקום רהיטים גדולים רחוק מהחלונות ודלת הכניסה, כדי לא לחסום אור ותנועה.

בשביל להשיג חדרי ילדים מעוצבים לזמן רב יש להתחשב בעובדה כי אופנות וטרנדים מתחלפים. מה שנחשב לשיא האופנה היום יכול להיות חדשות ישנות למחרת, לכן יש להגיע יחד עם הילדים לעיצוב יציב שיהיה רלוונטי לאורך זמן.

חדרי ילדים מעוצבים צריכים להיות נעימים לעין ונוחים, הרי זה המקום שבו הילדים מבלים את רוב זמנם. כדי להפוך חדרי ילדים ליפים ונעימים לעין צריך לבחור לרהיטים ולקירות צבעים בגוונים בהירים. הצבעים יכולים להיות ניטרליים, כמו קרם, והם יכולים להיות מיוחדים יותר, כמו סגול או כתום. עדיף להימנע מלבן שנותן מראה משעמם, חסר חיים ולא נכון בעבור ילדים.

רהיטי ילדים צריכים להיות בצבעים שישלימו את צבע הקירות. אם יש רהיטים שעדיין טובים ואיכותיים ניתן לתת להם צבע חדש. אם הרהיטים מתפרקים, הילדים וההורים צריכים לעשות יחד את הקנייה של הרהיטים החדשים. אם לא מוצאים בצבע המסוים שרוצים, אפשר לבקש שיחליפו אותו (לפעמים זה בתוספת סמלית).

השקיעו הרבה מחשבה בעת בחירת המיטה, ארון הבגדים ושולחן הכתיבה ואל תשכחו למדוד את החדר מבעוד מועד וכמובן תמדדו את הרהיטים שמוצאים חן בעיניכם.

נקודות לסיכום: חדרי ילדים מעוצבים חייבים להיות נוחים, יפים ועם עיצוב שיהיה אופנתי ורלוונטי זמן רב. יש לתכנן את העיצוב היטב ולרכוש רהיטי ילדים ואביזרים משלימים בחוכמה, הן מבחינת האיכות והן מבחינת העיצוב שלהם. הקירות והריהוט צריכים להשלים זה את זה כדי ליצור קו נקי ונעים לעין. אל תתפשרו על האיכות ותנו לילדים שלכם את הטוב והיפה ביותר.