אירוע שובר שיגרה

שיגרה,שיגרה,שיגרה לכל אחד מאיתנו יש לא פעם אירוע משמעותי אשר מהווה אבן דרך עד סוף חייו . בציר הזמן בחייו לא פעם אנו נזכרים באותו אירוע אשר גורם לנו להתענג על אותו אירוע שילוב של תחושה של געגוע וגם תחושה של גאווה אישית לדוגמא  אירועים  אשר יכולים להוות אבן דרך : חתונה ,בר מצווה,ברית מילה,בריתה, ימי הולדת חשוב שתהיה לך יכולת גבוהה לתת בחירה נכונה של קייטרינג בשרי לאירועים

איך מתכוננים לאירועים מהסוג הנ"ל?

הכנות לאירוע מסוג זה לעיתים מורכבות ומצריכות מאיתנו המון אנרגיות וזמן. המחשבה שמניעה את כל האירוע היא איך ליצור "חוויה מתמשכת" לאורחי האירוע ,כזה שיכניס את האירוע לטופ של האורחים שלכם . חוויה לספר לחברים .כדי שאירוע שלכם אכן יהיה כזה צריך שילוב של כמה דברים . צורך בהכנסת תוכן לאירוע כרי יצירת אפקט ייחודי שלא רואים בכל אירוע לדוגמא בחתונות  : "בירכת כלה"  שיוצרת חוויה מרגשת . גם התקליטן לוקח חלק לא מבוטל באירוע . אך הדבר החשוב ביותר הוא נושא האוכל . כאשר אנו מעוניינים לבחורת בחברת קייטרינג לאירוע יש לתת את הדגשים הבאים איזה אירוע קונספט את מעוניינים לערוך חלבי? בשרי?

דגשים לבחירת קייטרינג איכותי

אם בחרנו קייטרינג בשרי לאירועים ניתן לשלב מנות  בסגנונות שונים על מנת ליצור נופח וגיוון לדוגמא כמה סגנונות נפוצים  : בישול צרפתי,בישול איטלקי ,בישול תילאנדי, בישול אמריקאי ,ישראלי אותנטי או שילוב של כמה סגנונות יש לתת דגשים על הפרטים הבאים יש לבדוק את הסטנדרטים שחברת הקייטרינג מציגה דברים כגון : האם מוצרי המזון שהם עורכים איתו בישול הוא טרי או על בסיס קפוא .האם יש כלי הגשה לאירוע. האם יש מינימום הזמנה עבור האירוע. האם ניתן לשלב מנות צמחוניות עבור אורחים צמחונים

עלויות- יש לתת דגש בנושא המחיר. האם הוא עומד בסטנדרטים שלכם תמיד תיקחו תווך של 17% כלפי מטה מהתקציב שלכם שייתן לכם מרחב תמרון. אל תתפשרו בנושא איכות המוצרים תנו לאורחים שלכם את הטוב ביותר.

כמה מנות להזמין לאירוע?

התחשיב הנכון ביותר הוא כ-20% מכמות המוזמנים הכוללת נניח שביצעתם הזמנה של 400 אנשים . 20% מ 400 אנשים זה 80 איש פחות כרי תבצעו הזמנה של 320 מנות . לבטח  שלא תזרקו סתם כסף על מנות שיישארו לכם .

טיפ קטן : לרוב חברות הקייטרינג לוקחים באירוע מנות אקסטרה ברמה של בין 30%- עד 40% ככה שאתם מכוסים על הגג.

קייטרינג בשרי לאירועים

foodeng1977

קצת עלינו- לה-אקלסנטה מביאה בשורה חדשה בתחום מגשי האירוח ובמתן שירותי קייטרינג לאירועים ,לא חשוב מהו ההיקף המוזמנים, ומהי מהות המפגש, אם פרטית, משפחתית או עסקית אנו מתמחים במתן מענה הולם לצורכיהם של עורכי אירועים מכל סוג.מעוניינים לתת את הטוב ביותר, בלי להתפשר, לספק מזון משובח, טרי וטעים במיוחד יש לכם אפשרות לבחור מתוך היצע רחב ולקבל. שירות אמין ומקצועי במיוחד אתם מוזמנים להכיר את מה שיש לנו להציע.לה-אקלסנטה חרטה על דיגלה סטנדרטים של איכות ברמה גבוהה מאוד, בדגש על סדר המגשים ומראה מרהיב אסתטי ,עמידה בזמנים,ותודעה שירות מהטובות שידעתם. חוויה מושלמת עבור כל אירוע לרגעים המיוחדים של החיים וטעמים בלתי נשכחים .אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב והמחשבה מעמיקה למזון ולהרכב המנות שאנו מציעים. בחירה בריאה של רכיבים איכותיים ובטריות מקסימאלית שמביאות לתוצאות מושלמות לכל אירוע .אנחנו מתמחים בארוחות מוכנות, כריכים וסלטים, בין אם אלה מגשים של מלוחים או מתוקים, או סנדוויצ'ים אנו מייצרים הכול בעצמנו, ומחומרי הגלם המובחרים ביותר שאפשר למצוא. כמו כן, אנחנו מקפידים שהן ההכנה והן האריזה יתבצעו בזמן הקרוב ביותר למשלוח, כך שלא ניתן להטיל ספק ברמת הטריות.

כתיבת תגובה