מעגלי מתופפים – מעגלים של מקצב ושמחה

מעגלי מתופפים – מעגלים של מקצב ושמחה
מכירים את התופעה שבה אנחנו מתרגלים למשהו כל כך מובחר, עד הרגע שקשה לך להיזכר כיצד הסתדרתם פעם בלעדיו? מעולה. אז יכול להיות עבורכם פשוט בהרבה יותר להתחבר לקסם העונה לשם מעגלי מתופפים – הלהיט הרשמי של השנים בעת האחרונה בחתונות, בת מצוות ושמחות מסוג אחר. מכיוון ש כשלוקחים את אותה החגיגה ומכניסים לה מעט קצב, התוצאה ללא כל ספק מיוחדת במינה.

במידה ו עד לפני זמן לא רב אחוז החוגגים שהזמינו מעגלי מתופפים היה נמוך למדיי, הרי שהיום באפשרותכם להפיק הנאה מהלהיט הכי שמח שיש ביותר ויותר חגיגות. מדובר כאן באטרקציה עם כל היתרונות האפשריים – "אנושית" (בלי שום מכונות למיניהן), מקפיצה וממכרת, מהסוג שממלאת אחר רחבת הריקודים באורחים יחד עם חיוך על השפתיים, וכל זאת במחיר שווה עבור כל כיס. אחד מהערכים המוספים הגדולים של מעגלי מתופפים הינו בעובדה שאנחנו מדברים בעניין שבו המוזמנים הנם משתתפים פעילים ואקטיביים. ממש לא תאמינו עד כמה הדבר הנ"ל מהותי, איך העובדה הזאת עושה באמת שמח, ובכלל לא מאי נעימות, וזו, כנראה, הסיבה הראשית להצלחה הגדולה.

הרכבי מעגלי מתופפים סטנדרטיות מורכבות מ-שלושה-שישה מתופפים שילוו אותך בהתאם ל הסגנון אותו תדרשו ובשלבי האירוע אודותיהם תחליטו. מרבית המזמינים מעדיפים לוותר על אודות המתופפים בשלבים הראשונים של יום ההולדת וליהנות מפרי היכולות שלהם בלב ליבו של השמחה, בזמן הריקודים. הסגנונות המועדפים על גבי רוב הישראליים הינם סמבה, מוסיקה אפריקאית, דרום אמריקאית, ים תיכונית וכדומה. מארגני חגיגות לא מעטים מחליטים לכלול מעגלי מתופפים בשיתוף בשיתוף כלים נוספים, ובראשם שופרות. באופן זה נוצרים רגעי קסם של שילוב מנצח שבין פרוע לרגוע, שבין קלאסי לעממי. יש חברות המפעילות פעילויות דוגמת אלה, שמבוססות על גבי מוסיקה ויצירת אוירה שמחה של קצב, מוסיקה וריקודים.

בבחירת להקת מעגלי מתופפים, מומלץ לבדוק את יכולתם באופן אישי. צפו עליהם במהלך שמחה כלשהי, התרשמו מהכריזמה שהם מייצרים, מהיכולת המקצועית, משמחת החיים החשובה כל כך באטרקציה שכזו, וביכולת שיש ברשותם להרים בני אדם מהכיסאות ולגרום לאנשים אלו לקפוץ ולרקוד כאילו אין מחר… עלות מעגלי מתופפים משתנה שבין 1,500 ל-שלושת אלפים שקל ברוב המקרים, המחיר תלוי במס' המתופפים, זמן הפעילות, מועד האירוע והמקום בו הוא נערך. התמחור, כמו שמקובל בכל המקרים, ניתן למיקוח.

מעגלי מתופפים לאירועים שונים – דווקא אם באמת בא לכם לשמוח.

כתיבת תגובה