אירוע שיזכר לדורות


מתלבטים לגבי תכנון מסיבה? עומדים מול אירוע שיזכר לדורות ואין לכם רעיון כיצד מתחילים?

ארגון מסיבה הוא סוגייה לא קלה. כל מסיבה כוללת חלקים שונים, כשכל פרמטר חייב את הדגשים החשובים לו. בערב הארוע כולם מרוצים, בגלל שאתם הרמתם אירוע של ישכח במהרה!

רוצים ללמוד יותר על רעיונות לבר מצווה? בואו ותתחילו ללמוד של פרט משמעותי שצריך לדעת בתחום הארועים.

רוצים להחשף לידע על אירגון אירוע קסום? ישנם גורמים שונים אותם צריך לזכור בתיכנון אירוע: מספר האנשים באירוע, DJ, קייטרינג, איך תבחרו לעצב את האולם, בגד חגיגי, צילום וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור בטקסט זה.

אטרקציות לבר מצווה זו רק ההתחלה

איפה יערך האירוע – כדי לקבוע את המיקום המתאים ביותר לאירוע, חשוב לזכור כמה נקודות חיוניות: מה הארוע שאתם מתכננים, מצב של גשם או חום כבד, אזור המגורים של המוזמנים ומספר האנשים באירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן, אולם או שתעדיפו ארוע בטבע? אולי הכי כיף לערוך להעביר את החגיגות לבית? אסור לכם להחפז לפני שאתם סוגרים חוזה מול גן או אולם, האם הוא מכיל את כל הפרמטרים של אופי הארוע?

אוכל – אין דבר כזה לערוך אירועים בלי מאכלים. חשוב לוודא שהאולם או הגן מביא לכם שירות הסעדה טעים ואיכותי. אולי אתם מעדיפים לארגן את הקיטרינג בכוחות עצמכם, על ידי השכרת שירותים מחברת אוכל לארועים להעדפתכם. במקרה שאם יש לכם דרישה לכשרות, בקשו לבדוק שהיא קיימת.

בר אלכוהולי – בר אקטיבי או פסיבי ינתן כחלק מהשירות של המקום או באופן פרטי. עלות שירות הבר מושפעת מרמת האלכוהול, המגוון, בר אקטיבי או פסיבי והתוספות שתרצו.

בגדים – החליפה או השמלה נתונים להעדפות שלכם. חליפות ושמלות הם נושא יקר, שלא תמיד שווה את הכסף. קחו בחשבון הארוע לא יקרה שוב ולאו דווקא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגד אחרי שהארוע יסתיים. שקלו את האפשרות של השכרת בגדים לאירועים. ניתן לעצב לבד בגד משלכם, כדי לא לבזבז כסף מיותר על מותג בעל שם. נסו לבדוק אם נמצא אצלכם בגד מרשים שיכול לשמש אתכם או גם לרכוש דרך חנות מקוונת.

עיצוב האירוע – בלב המסיבה; רוב אולמות האירועים מציעים מספר אפשרויות לעיצוב המקום. למה לוותר על התחושה המיוחדת שאתם מבקשים ליצור.

מוסיקה – מוסיקה היא מרכז האווירה של המסיבה תקליטן או מוזיקה חיה, העיקר שיהיה לאורחים שמח. אם אתם אוהבים מוזיקה בסגנון מיוחד ומקורי, אל תשכחו שלא כולם מעריכים את זה וצריך לגרום הנאה את כולם.

צלם אירועים – כל אירוע מכונן חייב להיות מצולם, רצוי בידי צלם מקצועי. מקובל לצלם גם את ההכנות לארוע ועוד תמונות שונות. זכרו להסריט את החגיגות גם בצילומי וידאו.

חושבים על לארגן את האירוע הכי שווה שיש? רוצים פרטים נוספים בנוגע לאירועים? חזרו אלינו לכל המידע החשוב, החידושים החמים וההצעות הכי שוות לאירוע המשפחתי שלכם.

כתיבת תגובה