להשאיר רושם באירוע


איך להשאיר רושם באירוע? כולם מפנטזים על אירוע שכולם יזכרו, אבל מה באמת אנשים זוכרים מאירוע? הביגוד, התפריט, השירות, וכמובן את המארחים. יש מצב שתופתעו מהמימצאים, אך לרוב האורחים אותם אספקטים חשובים, ועל כולם נשתדל לשים דגש נוסף.

בוחרים אולם

המקום שתבחרו צריך לשקף אתכם ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה במטולה תשקף אקסקולוסיביות, חתונה בבריכה תשקף אופי שובב, גן ארועים מדהים ישקף את עושרכם בעוד שגן חמים יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שהכי קל לחלום על אירוע יוקרתי ומפוצץ, אבל קורה לפעמים בסוף התכנון נופל האסימון והם קולטים לדאבונם שזה לא באמת מה שהם רצו. לפני שאתם בוחרים אולם חשבו בהיגיון אם באמת האולם הזה באמת משקף אתכם .

תפריט הארוע

הסתיימה ההתמודדות עם אולמות אירועים בשרון? לדעת כל האורחים אחד הקריטריונים הקריטיים הוא האוכל שיוגש. יש מצב שזה נשמע קצת יומרני, אבל מרבית המוזמנים משתוקקים מאוד ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא המנות שיוגשו בארוע.

לפני שאתם מחליטים על מנות תנסו לחשוב מיהם האורחים שיהוו את הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. במקרה שמדובר באנשים מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל ביתי, תלכו לכיוון של אוכל יותר עממי. אם לרעתכם מדובר בחברה צעירים מהדור החדש אז כדי שתלכו על תפריט יותר אקסקלוסיבי, אם זאת בת מצווה ורוב האנשים יהיו בה נערים ונערות אז לבטח כדאי ללכת על אוכל ילדותי יותר הכולל עוגת שוקלד, פיצה ועוד.

תזכרו כי בלתי אפשרי שכולם היו מרוצים, על כן רצוי לקבוע תפריט צנוע ומורכב, חדש וביתי. בדרך זו יהיו למוזמנים מספר אופציות לבחור. בסופו של דבר, רצוי שיהיו לכם הרבה חלופות במקום כמה מנות מעטות .

עיצוב הארוע

אם עומד לרשותכם מעט זמן וממש קריטי לכם להשפיע על האנשים בארוע, תחשבו על רעיון , משהו חדשני ובנוסף על הכל מסר שאולי חשוב לכם שרוב האורחים יבינו. בדומה לבחירת האולם, גם כן העיצוב היחודי משחק תפקיד .

בנושא העיצוב ממש אין סוף לרעיונות ; ניתן ליצור הכל, או, לדוגמא, להדגיש רק דברים מרכזיים; צבעי הארוע (חתונה אדומה, הדגשת רק צבע אחד), אביזרים (חול-ים ודקלים) סידורי פרחים וכו', רק תאפשרו לדמיון שלכם להתפרע. לא אחת קורה שארוע פרטי מתשתנה בעיקר להיות הארוע של ההורים של בעלי השמחה, על כן דווקא בנושא רגיש זה, זה מקומכם להביא את היחוד שלכם.

דואגים לגבי גני אירועים בשרון?

לעיתים הכי קל לרצות את כולם, אך זכרו תמיד שלמרות הכל זה היום הגדול שלכם. אם משהו ממש חשוב לכם, שאתם לא רוצים להתפשר עליו אפילו אם הוא, לא מקובל על חלק ממשפחתך, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו לבני המשפחה בסבלנות וברגיעה שבסוף מדובר המילה האחרונה שלכם. תלכו עם הלב ותנו מקום למה שבאמת קריטי לכם.

במידה ואתם צריכים חומר נוסף בנושא התחום קראו כאן עוד וחגגו אירוע מהנה!

כתיבת תגובה