איתור נזילה בצנרת – מהיום עושים זאת עם מצלמה

נזילות מים בקירות הבית או בריצפת הבית קל מאוד לאתר כיום בעזרת המצלמות המשוכללות שישנן כיום בשוק וכל חברת אינסטלציה מחזיקה בציוד זה. גם בשביל האינסטלטורים וגם בשביל בעלי הנכס אצלו נעשה השיפוץ זה הרבה יותר קל עם המכשירים המשוכללים, לעשות את השיפוץ כי דבר זה מונע חציבה בקיר או בריצפה בצורה מוגזמת אתם יכולים על ידי הציוד המשוכלל לשבור במדוייק את החלק בו נמצאה הנזילה ובדרך זו זה חוסך מאתנו הרבה מאוד כאב ראש מיותר בשיפוצים ותיקונים קוסמטיים של האזור בו התגלתה הנזילה. מומלץ כי תמהרו להתקשר לשרברב בכל פעם שהינכם מגלים אפילו נזילה קטנה בקירות הבית.

החלפה של צנרת, עשויה לעלות אלפי ש"ח, מומלץ לעשות תיקון ממוקד וממש לא להחליף את הצנרת ברגע שהתבצע גילוי נזילות מים. מומלץ לבקש הסבר מפורט בהרחבה מהאינסטלטור, כמו למשל מה הוא במדוייק מתעתד לבצע ומה העלות הכספית של התיקון.

בקשר לבחירת האינסטלטור בררו דרך חברים וקרובי משפחה והיה אם הם מכירים אינסטלטור מיומן ומקצועי והעיקר מהימן, שיבצע למענכם את העבודה ביעילות. ברוב המקרים, אחרי גילוי הנזילה לא תחזור הבעיה ולאחר שהאינסטלטור בדק בכל קירות הבית בהם מצויים קווי המים אם אין בעיות אחרות בצנרת, במידה והתגלו בנוסף נזילות מים נסתרות יהיה בידכם לראות בעזרת האינסטלטור והמצלמה הטרמית איפה הנזילות ממוקמות ובדרך זו על הדרך לתקן גם אותם.

המטרה של בדיקה של איתור נזילה בצנרת זה למצוא אם יש צינורות של מים דולפים, השלב הבא של הבדיקה הוא לגלות האם יש ברזים דולפים גם בחצר הבית, ובחלקה השלישי, בודקים אם שעון המים מסתובב על אף שסגרתם את הברז הראשי. אם ראיתם כי השעון ממשיך להסתובב, סימן שקיימת דליפה מאחד הצינורות ועליכם לפנות בדחיפות לאינסטלטור בשביל שיחליף את הצינור הדולף אחרי שמצא את מקור הנזילה על ידי המצלמה המשוכללת שברשותו לגילוי נזילות. גם על ידי מכשירים אלקטרו מגנטיים, אפשרי לזהות את מקום הנזילה.

זה לא חשוב איפה אתם רוצים לבצע גילוי נזילה – איתור נזילות חיפה , רמת גן או ראשון לציון, על האינסטלטור להיות בעל ניסיון ועם מכשירים וציוד מתאים. בלי מכשירים וציוד משוכלל ומתקדם, יכול להיות לנו לא קל להבחין מהיכן נובעת הנזילה. ברגע שהיא כבר גלויה לעין, סימן שנגרם לכם נזק מהותי למבנה וזה כבר דורש טיפול מעמיק הרבה יותר.