אלרגיה- תגובת יתר

תופעת האלרגיה מתרחשת כאשר מערכת החיסון שלנו מגיבה בצורה מוגזמת. התגובה המוגזמת של המערכת החיסונית עלולה לפגוע בנו ובמקרים נדירים היא עלולה לגרום אפילו למוות. הרגישויות המגוונות עשויות להיות תוצאה של תגובה אלרגנית. במידה והאדם האלרגי ידע מהו מקור הבעיה, כלומר מהי האלרגיה שלו, הוא יוכל לטפל בה,למנוע את הופעתה ולשפר את מצבו הבריאותי ואת אורח חייו.

ישנם סוגי אלרגיה רבים ובכדי לגלות ממה נובעת התופעה, ניתן לבצע בדיקה פשוטה, לא חודרנית ולא פולשנית. הבדיקה מתבצעת באמצעות הידיים והיא מדויקת מאוד. אחת הבדיקות השכיחות בקרב המטופלים הינה בדיקת רגישות למזון. מזון אשר אינו מתאים לגוף עשוי להזיק לו מאוד ולגרום להופעתם של סימפטומים שונים. בעזרת הבדיקה ניתן לאבחן את המזונות השונים ולגלות איזה סוגי מזונות אינם מיטיבים עם הגוף. לאחר האבחון יוכל המטופל להתאים לעצמו תזונה אשר תיטיב עימו. הוא יוכל לבצע זאת על ידי קבלת סיועה של דיאטנית מוסמכת ומקצועית.

בדיקת אבחון רגישות למזון תוכל לסייע למטופל לגלות לאיזה סוגי מזון הוא רגיש. במקרה זה, התאמת התזונה הנכונה תהיה הטיפול הנכון והיעיל ביותר.

אלרגיה- עוזרים לך לשפר את רמת החיים

אבחון אלרגיה יוכל לסייע בהעלמת תסמינים רבים ולשפר את התחושה של המטופל. אלרגיה אשר תקבל טיפול נכון וממוקד תוכל להעלים מגוון תופעות כמו למשל- שלשולים, גזים, השמנת יתר, לחץ דם, שומנים בדם, רמת סוכר גבוהה, רעב מתמיד לפחמימות, פריחות, גירודים בעור, קשיי ריכוז, כאבי בטן, נזלות כרוניות, כאבי פרקים, בעיות נשימה כמו אסטמה ועוד.

בעזרת קבלת טיפול באלרגיה ניתן יהיה להעלים תסמינים של בעיות רפואיות לשפר את ההרגשה ואת הבריאות. במידה ויתגלה כי המטופל סובל מבעית האסטמה, הוא יקבל טיפול באסטמה. הטיפול יתבצע בעזרת משאפים עם כמויות סטרואידים שונות, תרופות מעכבות התקפים ועוד.

כיצד מתבצעת הבדיקה?

הבדיקה הינה פשוטה למדיי: היא ממוחשבת, מתאימה לכל גיל, מתבצעת ללא קרינה ולא גורמת לשום כאבים. בעזרת הבדיקה תוכלו לגלות למה אתם רגישים. אתם עשויים לגלות כי אתם רגישים למזון כלשהו, שתייה, כימיקלים, תרופות, קרינה, מוצרי קוסמטיקה, גורמים סביבתיים ועוד.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי בדיקת אלרגיה או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי שירותי החברה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם באמצעות דף יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם. יחד איתנו תוכלו לגלות ממה אתם סובלים ולקבל את הטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורכם. במידה ותשתמשו בשירות שלנו תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורכם. החברה מייבאת ומשווקת ציוד רפואי ממיטב החברות המתקדמות והאיכותיות ביותר בעולם.

כתיבת תגובה