חברת הובלות ושירותי אריזה

חברת הובלות ושירותי אריזה

ישנן חברות ההובלה שמספקות שירותי אריזה בהתאם לדרישת הלקוח. לקוחות שעוברים דירה, משרד או קליניקה יכולים למצוא בשירות זה עניין רב תועלת.

ניקח לדוגמא הובלות משרדים:

לא משנה במה עוסק המשרד שלכם, אין ספק שתהליך של העברת משרד יכולה להיות מייגעת. אריזה של משרד בטרם הובלה דורשת התייחסות לפריטים רבים, פרטים קטנים, ציוד עדין ויקר וציוד חשמלי רגיש. לכן, משרדים רבים מעדיפים להשאיר את מלאכת האריזה לצוות העובדים המיומן, שיסדר, וימיין ויארגן באופן כזה שיקל על ההעמסה ועל הפריקה במשרד החדש.

מה כוללת אריזה של משרד בתהליך הובלת משרדים?

אריזה כוללת גם פירוק של הריהוט המשרדי ע"י נגרים מקצועיים, שידעו גם להרכיב את הרהיטים הללו במשרד החדש שלכם. חברת הובלות שמכבדת את עצמה מעסיקה בין צוות עובדיה גם אנשי מקצוע נוספים במיוחד למטרות אלה. נגרים- לענייני הריהוט הדורש פירוק והרכבה מקצועית, חשמלאים וטכנאים- לכל הנוגע למצרי חשמל ומחשבים, שאנו מעוניינים כי יעבדו בצורה סדירה עם כניסתנו למשרד החדש (או לדירה החדשה).

חברת הובלות וציוד אריזה:

חברת הובלות בעלת שם ומוניטין עובדת עם ציוד אריזה שעשוי מחומרי גלם איכותיים ומשובחים: קרטונים חזקים ועמידים, פלסטיקים שעשויים מפלסטיק קשיח (חשוב מאוד כשמדובר בעניין של הובלות משרדים!), נייר דבר איכותי שיאטום היטב את הארגזים, ניילון בועות להגנת ציוד חשמלי יקר, נייר משי לעטיפת פריטים קטנים ושבירים ועוד.

חברת הובלות אורז באופן כזה שלוקח בחשבון כי בזמן ההובלה עצמה ישנם טלטלות ותנודות, ועל הציוד להיות ארוז באופן כזה שלא יגרם לו כל נזק עקב טלטלות אלו. על הציוד להיות מוגן גם בשעת האריזה, גם בשעת ההובלה עצמה וגם בעת פריקת הארגזים.

הובלות של דירות ושירותי אריזה:

לקוחות העוברים דירה יכולים גם הם ליהנות משירותי אריזה של חברת הובלות. שירותי אריזה מקצועיים יארזו את תכולת הבית שלכם בפרק זמן קצר ביחס לזמן שהיה אורך לכם לו הייתם אורזים לבד. הרכוש שלכם מוגן, שמור ועטוף כפי שצריך, ויגיע לביתו החדש בבטחה. צוות האורזים מקפיד לארוז לפי נושאים ולפי חדרים, כך שלאחר שיגיעו הארגזים לבית החדש, יהיה לכם קל יותר לסדר כל דבר במקום בהתאם לטעמכם האישי. כמו כן, אריזה מקצועית מנצלת היטב את המקום שבמיכלי האחסון ואת המקום שבמשאית ההובלה.

כתיבת תגובה