אל תעשה חצי עבודה- גולן קידום אתרים

 

אל תעשה חצי עבודה- גולן קידום אתרים בגוגל

כמות האתרים הקיימים באינטרנט בימינו הינה עצומה בגודלה- אך לא כל אתר יגיע לחשיפה נרחבת ויצליח למשוך לקוחות אל בית העסק, לקבל ממנו שירותים או לחילופין- לקנות את מוצריו. מעבר לטיב המוצר הנמכר, תלויה הצלחתו באופן בו האתר מקודם, כך שבעלי עסקים אשר מקימים אתר ומסתפקים בכך אינם מגשימים את המטרה משום שהאתר שלהם אינו מקודם. במילים אחרות- בעלי האתרים הללו עושים רק חלק מהעבודה.

באמצעות מקדם אתרים מקצועי אשר צבר ניסיון בקידום פרויקטים גדולים, בינוניים וקטנים יוכלו בעלי העסקים והאתרים להשלים את משימתם. כמו כן, יוכל המקדם לסייע להם בתהליך בניית האתר מבראשית.

ללמוד את העסק

כדי לבצע את עבודתו בצורה הטובה והמדויקת ביותר פונה המקדם אל בעל האתר ומבקש ממנו לספר לו על החברה או על בית העסק. מקדם האתרים עשוי לשאול את בעל העסק שאלות רבות כמו למשל: במה העסק עוסק, אילו פתרונות הוא מציע, מהן שעות הפעילות שלו, היכן הוא ממוקם ועוד. לאחר שהמקדם מקבל מבעל האתר את מלא האינפורמציה הוא יתחיל לקדם את האתר באמצעות דרכים רבות- ביניהן: קידום אורגני, קידום ממומן PPC, קידום ברשתות חברתיות ועוד. בעזרת קידום האתר ומציאת מילות המפתח המרכזיות (אלו המילים שהלקוח הפוטנציאלי מחפש) יהיה ניתן להביא את העסק לחשיפה נרחבת בקרב ציבור הגולשים ולגרום להם להיכנס לאתר. מעבר לזאת, הקידום ימתג את העסק וייצור תדמית נכונה ומושכת. כל הפעולות הללו יתבצעו במסגרת התקציב של הלקוח. כמובן שהתקציב יוגדר מראש ויותאם לצרכיו האישיים.

מיקום מנצח בתוצאות החיפוש בגוגל

מקדם אתרים מקצועי יוכל להביא את האתר של בעל העסק אל תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. מיקומו של האתר הינו חשוב ביותר משום שבכל יום הגולשים נחשפים לכמות עצומה של מסרים וסבלנותם פוחתת. כאשר האתר מופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל (בדף הראשון או השני) עשוי הגולש להיכנס אליו ולהתעניין במוצריו או שירותיו. חשוב לציין כי מקדם האתרים ידאג להתאים את האתר למוביילים השונים- כך שלא משנה מהיכן יגלוש הלקוח הפוטנציאלי- בין אם יהיה זה מהמחשב הפרטי בביתו ובין אם יהיה זה מהנייד, יהיה האתר ברור, מרשים וקריא. ( במידה ולא תתבצע התאמה למובייל עלול האתר להופיע בצורה מעוותת והגולש לא יכנס אליו שוב).

כולם מכירים אותך

אם אתה מעוניין להביא את בית העסק שלך אל תודעת הציבור הרחב וליהנות מעסק מצליח ובעל שם טוב ואם אתה רוצה לגרום ללקוחות שלך לזרום אלייך בלי להתאמץ, יהיה עלייך לבחור במקדם אתרים איכותי, מקצועי, אנרגטי, מנוסה, יצירתי ואמין.

אנו- בגולן קידום אתרים בגוגל מבטיחים להעניק לך שירות ברמה הגבוהה ביותר. הניסיון הנרחב שצברנו לאורך השנים יאפשר לנו להביא את העסק שלך להצלחה המיוחלת.

נשמח לעמוד לשרותך ולענות על כל שאלה.

 

 

כתיבת תגובה