מתלבטים לבחור בין פרגולה מעץ או אלומיניום?

לא אחת עולה השאלה מתי מתאים לבנות פרגולה מעץ ומתי לא, לרוב ההתלבטות נובעת על בסיס העלויות אולם ישנם שיקולים רבים אחרים שיעזרו בהחלטה לגבי פרגולה מעץ כאשר הראשונה ביותר היא המיקום המיועד של הפרגולה. השמש בארצנו מחייבת אותנו לבנות פרגולה ואכן אנו מוצאים פרגולה בחצר, בגינה או במרפסת. עצם העובדה שקרני השמש שמכילות קרינת UV  פוגעות לנו באיכות ובנוחות הרי שאנו צריכים לשקול בניית פרגולה מעץ.

הפתרון המושלם, פרגולה מעץ

כאשר אנו שואלים את עצמינו לגבי הפתרון היעיל ביותר שיגן עלינו מפני השמש היוקדת או לאפשר מקום מוצל לישיבה ופנאי הרי שפרגולה היא אכן הפתרון. בהשוואה לפרגולות אחרות כמו ברזל פרגולה מעץ גם היא חייבת תחזוקה תקופתית, התחזוקה לרוב כוללת חידוש צבע, קילוף צבע ישן, שיוף וחיטוי נגד מזיקים. אל תחשבו שפרגולה מעץ היא עמידה בזכות עצמה, חייבים לטפל ולשמר על מנת ליהנות מהמראה הכפרי המושלם. יתרה מכך בסוגי עץ מסוימים כל תקופה נצטרך לשמן את קורות העץ על מנת לשמר אותם לטווח ארוך של שנים. בנוסף ליתרונות שיש לפרגולה להגנה מפני שמש או גשם בחורף המראה הכללי שלה נותן הרגשה כפרית מושלמת, הרגשה זו מביאה אותנו לשבת תחת הפרגולה וליהנות באופן מושלם מעיצוב מיוחד. ישנם אין ספור אפשרויות לעיצוב ובניית הפרגולה כאשר תמיד בעבודות עץ כפריות כגון אלו אף פעם אין אחת שיוצאת דומה לשנייה. כל עוד נקפיד על תחזוקה שוטפת, בזמן קבוע תוכלו ליהנות לשנים רבות מהפרגולה שבניתם.

ואם בכל זאת תרצו פרגולה מאלומיניום?

כאמור ישנה התלבטות לא קטנה בין בחירת פרגולה מעץ לבין אלומיניום, אין ספק שהעץ הינו בעל מרקם והרגשה שונה לגמרי מהאלומיניום וככזה תמיד יש לו עדיפות, במחיר, בטקסטורה ובעיצוב. אולם יחד עם המעלות ישנו פרט שלא כולם מוכנים להשלים איתו והוא התחזוקה, ומי שאינו רוצה להתעסק בתחזוקה שוטפת יש עבורו פיתרון מצוין והוא פרגולות אלומיניום, אלו פרגולות שמגיעות צבועות בתנור במרקם אחיד, האלומיניום עצמו חזק ועמיד כמו שהוא קל משקל, ניתן לבנות בעזרתו פרגולות בסגנונות שונים ואפילו פרגולה מעץ שעשויה כולה מאלומיניום. האלומיניום אינו צריך תחזוקה ואינו צריך טיפול, למעשה המחיר היחסית גבוה ביחס לעץ בטל בשישים לאורך השנים.

בחירת בעלי מקצוע לבניית פרגולה מעץ או אלומיניום

את החברה שתבצע עבורכם את הקמת הפרגולה מעץ או אלומיניום יש לבחור בקפידה תוך כדי וידוי שאכן יש בידם את הידע והיכולת לבנות בעץ או באלומיניום, לא כדאי לבחור יצרך פרגולות ברזל אם אתם רוצים פרגולה מעץ. בנוסף מאוד מומלץ לבקש המלצות מלקוחות קודמים, זו הדרך הנכונה ביותר לקבל את החוות דעת האמיתית והמלאה לגבי החברה שאיתה אתם עתידים לעשות עסקים. שאלו שאלות בקרו אצל לקוחות ישנים וחדשים כך תקבלו חוות דעת גם לגבי השירות שהם קיבלו.

כתיבת תגובה