אם תחום הפרסום והתקשורת מרתק אתכם זה בשבילכם

כיום כולנו כבר יודעים ומודעים לכוחה של התקשרות ולהשפעתה. אם גם אתם רוצים להשפיע ולהטביע חותם אישי, ויש לכם עניין ורצון להיות באינטראקציה בלתי פוסקת עם הציבור, יכולות ורבאלית ודיפלומטיות גבוהות- בואו ללמוד תקשורת, יחסי ציבור, עיתונות ולהתמקצע.

חשיבותה של התדמית בתקשורת  ויחסי ציבור:

בין אם אנו מדברים על ערוצי התקשורת המסורתית כגון עיתונות, טלוויזיה או רדיו, ובין אם על ערוצי התקשורת המקוונת כגון אינטרנט, רשתות חברתיות, פרומים, בלוגים ועוד, כולם משקיעים משאבים בשיווק תדמיתי, יחסי ציבור ודוברות. לימודי יחסי ציבור מכשירים אתכם להיות דוברים ויועצי תדמית ללקוחות פרטיים ולחברות, ומאפשרים לכם להשתלב בשוק העבודה עם תום הקורס.

מה כוללת תכנית הקורס?

היכרות עם אמצעי התקשורת המגוונים שעומדים כיום לרשותנו ופיתוח מיומנות השימוש בהם. במובן זה, לימודי עיתונות ויחסי ציבור מקנים למשתתפים בקורס ידע נרחב ביסודות העיתונות הכתובה האינטרנטית, עיתונות ברדיו ובטלוויזיה, פרסום, דוברות ויחסי ציבור.הקורס בנוי באופן כזה המשלב הרצאות פרונטאליות בצד תרגולי הדמיה ומפגשים עם אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, כאשר לרשות הסטודנטים עומדים כל האינסטרומנטים הדרושים לצורך הקלטה, צילום, הקרנה ואנליזה. כבר בראשית הקורס מתחילים הסטודנטים לעבוד על פרויקט הגמר שלהם, הכולל ראיונות, כתבות, סרט קצר או קמפיין פרסומי וכדומה. תכנית הקורס חושפת אתכם לכל האספקטים בעולם הפרסום והתקשורת, ומקנה לכם את הידע העיוני והמעשי הנחוץ, על מנת שתעודת הגמר תהיה פרקטית עם תום הלימודים ותאפשר לכם להתפרנס מהידע שרכשתם.

למי מיועדים לימודי יחסי ציבור או לימודי עיתונאות?

לכל מי שמעוניין בהעשרה בתחום יחסי הציבור ולימודי עיתונאות ולכל מי שכבר עוסק בו ברמה כזו או אחרת אך רוצה להעמיק ולהתמקצע. גם בעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להיות הדוברים של עצמם ולשווק את העסק שלהם באמצעות אחד מאמצעי התקשורת העומדים לרשות הציבור, יכולים ליהנות מסילבוס הקורסים ולצאת נשכרים מהידע ומהמיומנות שקורסים אלו מעניקים. ידע הוא כוח , ובשילוב עם מיומנות- השמים הם הגבול מבחינת האופציות הפרושות בפניכם.

אז אם אתם מעוניינים להשפיע, לייעל, לשפר תדמית, לשתף, להטביע את החותם האישי שלכם ולהיות חלק מעיצוב דעת קהל- לימודי עיתונאות, דוברות או יחסי ציבור פורשים בפניכם פלטפורמה מצוינת, המשלבת עניין, אתגר והתפתחות אישית עם מקצוע מבוקש, המאפשר לכם להיות בעלי השפעה, מייעצים מקצועיים, ובעלי מעורבות אינטנסיבית עם הציבור. כל שעליכם לבחור עם תום הקורס הוא בנישה הספציפית בה אתם מעוניינים לעסוק, בהתאם לכישורים ולהעדפותיכם האישיות.

כתיבת תגובה