מה זה מזכירות רפואית

אנו עדים להתפתחויות מואצות ולתמורות במבנה הארגוני של בתי חולים, קופות חולים וקליניקות פרטיות. הללו מחדדים ומשפרים את התנהלותם תוך שימת דגש על יעילות, מקצועיות ותודעת שירות גבוהה. אם בעבר כל אחד יכול היה לעסוק בפקידות / מזכירות, הרי שכיום ארגונים וחברות מקפידים על איכות המזכיר/ה , על רמת הפוטנציאל האישי ועל איכות ביצוע העבודה.

מזכירות רפואית- ניהול משרד ברמה גבוהה

אם אתם מחפשים אתגר, מימוש וסיפוק, אם אתם בעלי יחסי אנוש טובים, אוהבים לייעל, לעזור ולהיות באינטראקציה מתמדת עם הזולת- לימודי מזכירות רפואית מרכז עבורכם את כל היכולות והחוזקות שלכם לכדי תפקיד אחד אחראי ומשמעותי. תפקיד המזכיר/ה בארגונים אלו מתאים לאלו מכם שיודעים ואוהבים לעסוק בכמה מטלות בו זמנית, תוך שהם מייעלים את המערכת ומנצלים היטב את המשאבים שעומדים לרשותם: טיפול במסמכים רפואיים וטיפול באספקטים המנהליים תוך מתן שירות איכותי וסבלני לפציינט. קורס מזכירות רפואית חושף אתכם לאספקטים שונים בתחום המדע והרפואה- חשיפה שגם מציידת אתכם  בידע רחב ומעשירה את השכלתכם, וגם מאפשרת לכם להיות אנשי מקצוע טובים ואיכותיים. בוגרי הקורס מסוגלים לקרוא דוחות רפואיים, רוכשים בקיאות במערכת גוף האדם, אנטומיה, פיזיולוגיה,  ידע בסוגים שונים של מחלות ודרכי טיפול, הבנת נתוני מעבדה, קריאת דוחות שמונפקים במכונים רפואיים והבנת הטרמינולוגיה, וחשוב לא פחות, הכרת כללי האתיקה הרפואית על בוריה, לרבות שמירה על פרטיות החולה, זכויותיו ועל סודיות רפואית.

למי מיועד קורס מזכירות רפואית?

קורס זה מיועד לכל מי שמעוניין להשתלב בעולם הרפואה והמדע, לייעל את התנהלות הארגון ולתת מקום לפן האישי והבין- אישי עם הלקוחות הפציינטים. ללא קשר למחלה או לבעיה הרפואית איתה מתמודדים הפציינטים, תפקיד המזכירה/ה הרפואי/ת הוא בעל ערך מוסף רב לאין ערוך בחוויה של  המטופלים. היחס החם , הרגיש והאנושי מרגיע מצד אחד ומקשר למקצועיות הרופא ולדיוקו מצד שני. כולנו יודעים כי פעמים רבות, עיקר השירות וחווית המטופל נעוצים בפרטים הקטנים, ומי מאיתנו לא מעוניין לקבל שירות מאיש מקצוע אדיב, בעל יחסי אנוש מעולים, יכולת תמרון לוגיסטית, יכולת לייעל עבורנו את הביקור במרפאה ויכולת להעניק אוזן קשבת ואמפטית במקרה הצורך. מזכיר/ה רפואי/ת- אם אתם רגישים, אוהבי אדם ובעלי יכולת ניהול לוגיסטית, קורס זה מיועד עבורכם.

כתיבת תגובה