בדק בית – ‏ביקורת אחת בלבד שחוסכת ממון רב

בכל בנייה או רמונט יכולים להתגלות פגמים. הכנסת חוקקה חוק בשנת 1975 המחייב את הקבלנים להקים בניינים הבנויים בהתאם לתקני הבנייה כדי למנוע מצבים לא נעימים והוצאות ממוניות בלתי צפויות, כדאי לבקש בדק בית באמצעות חברת ביקורת מבנים. ביקורת מבנים אינה רק מאתרת את הפגמים, אלא אפילו מכינה חוו"ד פרופסיונלית בדבר המצב של הבניין, אודות מחיר השיפורים והמלצות בעניין אופן השכלול.

ביקורת מבנים – ביקורת למציאת פגמים בבנייה

* כאשר מבצעים בדק בית באמצעות חברת ביקורת מבנים, מומלץ לבחון את הטעון תיקון בתחומים הבאים:

* איתור ליקויי בנייה בטיחותיים – בנייה לא תקינה העשויה לסכן את חיי הדיירים כמו מעקה בלתי תקין, שבכות נמוכות, גרם מעלות רעוע וכולי.

* פיקוח על ליקויי בניה העלולים לגרום פגיעה במהלך החיים של דיירי הבית – בעיות בתשתיות כמו בעיות בצנרת, במערכות החימום ומיזוג האוויר, שיבושים ברשת האנרגיה, בעיות בחומרי הבידוד של הבניין. פגמים אלו עלולים גם לגרום לפגיעה במהלך החיים של המתגוררים במבנה וגם להקטין את את ערכה של הדירה.

* ליקויי בנייה חיצוניים – בקיעים בקירות ובתקרה, גימור לא יפה ולא מיומן. רצפה עקומה, לחות וטחב בכתלים וכדומה.

* חריגות בנייה – בכל בדיקה נבדוק אםקימות תקלות או בעיות במבנה. בעל הנכס הוא האחראי על חריגות הבנייה . בטרם שמתחילים להתגורר בבניין החדש חשוב כדאי לבדוק לבדוק את השינויים במבנה. ומכיוון שכך, חשוב לבצע ביקורת מבנים בשביל למצוא את החריגות בבניין לפני שחותמים על זכרון דברים לקניית הדירה .

* בדק בית על ידי חברה העוסקת בביקורת מבנים המתבצע באמצעות חברה מיומנת ואיכותית עשוי לסייע בקביעת ערך הדירה. במידה ויימצאו ליקויים הדורשים תיקונים העולים כסף רב יוכל רוכש הדירה להוזיל את מחיר קניית הנכס}.

בדיקת ביקורת מבנים באמצעות חברת בדק בית – גם לאחר שיפוצים

* גם בתום השיפוצים מומלץ לעשות ביקורת של בדק בית ע"י חברת ביקורת מבנים}.

* נחוץ להזמין חברה מקצועית עם ניסיון רב. בדק בית עם תום השיפוצים בבניין יבחן את כשירות השיפוץ, יאתר ליקויי בנייה, ייתן הדרכה לקבלן בשיפור הליקויים ויקבע את העלויות.

* לא כדאי לקמץ בבדיקה של ביקורת מבנים . במידה בסוף עבודת השיפוצים יימצאו פגעים או תקלות, יהיה אפשרי לבקש מהקבלן את ביצוע השיפורים.

* חברת בדק בית תעמוד לצידכם לאורך כל העת של עשיית השיפוצים בבניין. החברה תבחן את העשייה, תקפיד על טיב חומרי הבנייה ועל כל שלבי העבודה.

* אם יהיו חילוקי דעות ביניכם לבין מבצע הפרויקט, יהיה אפשרי להגיש תביעה נגד האחראי לרשות השופטת. חוות הדעת של החברה המומחית בתחוםביקורת מבנים תעמוד לעזרתכם במצב ותהיו זקוקים לפנות לבית המשפט.

כתיבת תגובה