בוחרים הובלות קטנות

מעבר דירה הוא עסק לא פשוט. אחרי חיפושים ארוכים סוף סוף מצאתם את בית החלומות וכעת הגיעה השעה להכנס. על פי אילו קריטריונים בוחרים הובלות? זו ממש לא בעיה, במידה ועושים הכל חכם.

מהי הדרך הטובה ביותר בלבחור הובלות קטנות? למה הכרחי לתת דגש? לפניכם כמה עצות מועילות למעבר קל:

– הזמינו מובילים מקצועיים ואל תעבירו בעצמכם – נכון, אולי כרגע נראה לכם שזה יכול לחסוך הרבה כסף, אבל גם אם אתם בכושר מצוין, זה לא אומר שלא תהיה לכם פריצת דיסק מסחיבת המקרר. כך תהיו פנויים לנהל את המעבר עצמו. כמו כן, כשמזמינים הובלת מיטה ניתן לרכוש ביטוח תכולה בתעריף מוזל.

– הקפידו לחתום על חוזה הובלות אשר בו כלולים סך כל מחיר העבודה, הסכם הביטוח בהעברה, זמני העבודה ופירוט של כל החפצים המועברים. כך תהיו מכוסים מכל כיוון לכל מקרה שלא יהיה.

– חשבו והחליטו אם אתם רוצים לארוז את הכל בעצמכם, או אם הייתם מעוניינים שחברת ההובלה תעשה זאת. אם זה לא מפריע לכם שאנשים זרים מתעסקים לכם בדברים ואם אתם מוכנים לשלם עבור השירות, זאת אפשרות מצוינת. מצד שני, לא כל אחד יתייחס לחפצים שלכם עם הכבוד הראוי…

– מעבר לבית חדש זו הזדמנות מצוינת להיפטר מחפצים עודפים. מומלץ מאוד לנצל את ההזדמנות להעביר הלאה את מכשירי החשמל, כלי הבית והרהיטים שכבר אינם בשימוש.

– מומלץ לסמן על כל ארגז קרטון לאיזה חדר הוא צריך להכנס, כך תוכלו להקל על המובילים בסידור הקרטונים ברחבי הבית וכמובן, על עצמכם בשעת הפריקה.

מעבר דירה הוא תמיד פתיחה של פרק חדש בחיינו, ולכן מומלץ להתחיל ברגל ימין. אז אם אתם מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים על הובלות או למצוא מובילים, חזרו אלינו בקרוב לקרוא את המאמרים הבאים שלנו על תחום מעבר דירה. שבוע טוב!.

כתיבת תגובה