בחוץ קר, אבל אתרי ההיכרויות מלאים אפשרויות חמות

החורף כבר כאן , וכמו כול מי שמחפש זוגיות בעונה הקרה, סביר להניח שנפנה לאתר היכרויות. אם טרם יצא לכם לשוטט באתרי ההיכרויות הרבים הקיימים ברשת, רצוי להיעזר בחבר או חברה קרובים שמכירים אתכם טוב מאוד ויכולים לעזור לכם למלא את הכרטיס או הפרופיל האישי שלכם, ואל תתביישו לפנות לצלם מקצועי שיוציא אתכם הכי טוב שאפשר מבחינה חיצונית. הפניות אמורות להתחיל לזרום אליכם, וכאן השאלה היא למי חוזרים ולמי מסרבים בנימוס. אל תבזבזו את הזמן על פניות של אנשים שנראים טוב מאוד אך הם מעשנים, או מבוגרים מדי למשל. חבל לבזבז זמן ואנרגיות על פגישות שכמעט ודאי שלא ייצאו מהן כלום.
אתרי הכרויות אקדמאים מלאי אפשרויות – קחו את הזמן לבחור
הנטייה היא לנסות לקבוע דייט כמה שיותר מוקדם, אולי אפילו כמה ימים אחרי הפנייה. נסו להימנע מפגישה בערבים באמצע השבוע. רובנו אחרי עבודה או לימודים, העייפות עושה את שלה ואנחנו לא תמיד נראים במיטבנו. פגישה בשעות הבוקר המאוחרות או בצהריים בסופי שבוע עשוי להיות יותר ידידותי לנו, לעור הפנים ולשמחת החיים. שבירת השגרה של היום גם תהפוך את הפגישה למיוחדת. אם התמזל מזלכם והשמש מאירה לכם פנים, אין טעם להיפגש במקום סגור – קניונים, מסעדות ופאבים עשויים להיות הומי אדם, וצפיפות היא לא בדיוק תאני אופטימאלי לרומנטיקה. צאו לפארק, השקיעו בבירות קרות וכמה חטיפים 'יוקרתיים', טוסטונים עם ממרחים טעימים וקלילים לבטח יעשו את העבודה. דייט מיוחד לא נמדד בכמה כסף הוצאתם או כמה יוקרתי המקום.
זכרו –  אתרי היכרויות כמו כל דבר באינטרנט, הם זירה צפופה  ועמוסה במחזרים ומחוזרות, מחזרות ומחוזרים. נסו לבלוט מעל כולם, אך מבלי להפוך עולמות. הדייט שלכם צריך להרגיש נינוח, ובעיקר לזכור אתכם כאלה שיצאו מגדר הרגיל לעומת האנשים האחרים שפגשו או יפגשו.

סטודיו קורן דור

סטודיו קורן דור כתיבה שיווקית, תוכן שיווקי, הדרכות על שיווק בפייסבוק, כתיבת מאמרים

כתיבת תגובה