בחירת קייטרינג לחתונה כשרה

עבור זוגות שומרי כשרות, אין דבר מאתגר יותר מאשר למצוא חברת קייטרינג לחתונה שתוכל להבטיח שהיא שומרת על כל חוקי הכשרות ועדיין מייצרת אוכל איכותי ברמה בינלאומית. היום חברות קייטרינג רבות הצליחו לפצח את השיטה ומציעות מגוון רחב של תפריטים כשרים, הן למי שרוצה ליצור אירוע בעל תפריט חלבי או תפריט בשרי. גם בחתונה דתית לכל דבר לא צריך להסתפק בקייטרינג מיושן ואפשר להנות גם מדוכני מזון איכותיים שנעשים על המקום.

בחירה בקייטרינג חלבי

היתרון בקייטרינג חלבי הוא בקלילות שלו. העובדה שבדרך כלל מדובר בפשטידות, מאפים, סלטים ומרקים נותנת תחושה קלילה לאירוע. קייטרינג חלבי כשר אפשר היום למצוא ללא כל בעיה ולהתאים אותו לאירועים שנערכים בערב או בשעות הצהריים. רוב האנשים יעדיפו קייטרינג חלבי לאירועים שמתקיימים בשעות של בראנץ', ארוחות צהריים או לאירועים שמתקיימים בשעות אחר הצהריים – ימי הולדת, בר או בת מצווה וכדומה. היום אפשר למצוא חברות שמציעות קייטרינג חלבי כשר בהתאמה אישית עם מגוון מנות מושקעות ואיכותיות – ולא צריך להסתפק בפשטידה וסלט בלבד.

בחירה בקייטרינג בשרי

חיפוש אחר קייטרינג בשרי כשר יגלה לנו כי לרוב מדובר בהצע רב יותר מאשר במקרה בו אנחנו זקוקים לקייטרינג חלבי. קייטרינג בשרי עדיף כמובן לאירועים שמתקיימים בשעות הערב ואפשר לשלב אותו במסגרת דוכני מזון שונים ומגוונים. אוכל בשרי שנעשה במקום, כמו קבבונים או המבורגר לפי הזמנה, יכול להיות אטרקציה אמיתית. באופן כללי, סקרים מראים שאוכל בשרי גורם ליותר אנשים להיות שבעי רצון באירועים מאשר אוכל חלבי שנחשב פשוט יותר ופחות משביע.

הכל על הדוכן

היום יותר ויותר אנשים שמתכננים אירוע בוחרים שלא להגיש קייטרינג מסורתי עם מלצרים אל השולחן, אלא מעדיפים דוכני מזון. חברות קייטרינג רבות, ביניהן כמובן כאלו ששומרות על כשרות האוכל, מציעות השכרת דוכני מזון לאירועים שונים ביניהם חתונות, בר ובת מצווה, בריתות וכדומה. היתרון של דוכני מזון הוא בהגשה האטרקטיבית והפשוטה ובעובדה שכל אורח יכול להכין לעצמו צלחת לפי העדפותיו ולא צריך לחכות למלצר שיגיע לשולחן. עולם הקייטרינג מציע פתרונות טעימים גם לשומרי מסורת.