עיצוב בויטראז' – כמו באירופה

כל מי שטייל באירופה מכיר את יצירות הויטראז' שמפארות את הכנסיות והמוסדות הגדולים והעתיקים ביותר, אבל אמנות הויטראז' היא לאו דווקא אמנות ששמורה לעבר או לפאר והדר גדולים ומכובדים אלא גם יכולה להשתלב כפריטים עיצוביים בתוך חלל הבית הפרטי שלנו, אפילו אם מדובר בבית שכולו עוצב על טהרת העיצוב המודרני. אמני הויטראז' משלבים היום את עיצוביהם בתוך דלתות, חלונות ואינספור מוצרים נוספים שיכולים להשתלב בכל חדר או להיות מותאמים באופן אישי לפי הזמנה.

הזמנת דלתות ויטראז'

דרך ליצור נקודת מפתח בתוך החלל באמצעות ויטראז' היא לרכוש דלתות בהן משולב עיצוב ויטראז' בזכוכית. דלתות אלו ניתן להזמין בהזמנה אישית לפי דרישה ולהתאים את הדוגמה ואת גווני הזכוכית לסגנון העיצוב המועדף עלינו ולצבעים השולטים בחלל הבית. ניתן להזמין גם עיצוב דלתות ויטראז' כדלתות ראשיות וגם דלתות פנימיות בתוך הבית. זוהי דרך קלה ליצור מראה יוצא דופן מבלי לנצל את חלל החדר עצמו.

שילוב ויטראז' בחלונות

גם עיצוב חלונות ויטראז' הוא מפתח ליצירת מראה יוצא דופן, גם בבית מודרני לחלוטין. אנחנו יכולים ליצור מראה מתון יחסית באמצעות בחירה בזכוכיות בצבעים עדינים ולא חזקים מדי או עיטורי ויטראז' שלא כופים את עצמם של כל שטח החלון. הזמנה של עיצוב אישי יכולה להתבסס על דוגמה מסוימת שחוזרת על עצמה בחדר וכך חלונות הויטראז' משתלבים במראה כולו. התוצאה היא מראה אינדיבידואלי לחלוטין שמותאם לרוח האנשים שמתגוררים בחדר והיתרון הנלווה הוא האור המקסים שעוטף את החדר בשעות מסוימות של היום וחודר דרך זכוכיות הויטראז'.

במטבח, בסלון ובכל מקום בבית

שימוש בכל מיני עבודות ויטראז' כחלק מהעיצוב המוגמר של הבית יכול להיעשות לא רק בחלונות ובדלתות הבית אלא גם בחדרים כמו המטבח והסלון. אפשר היום להפוך את דלתות ארונות המטבח ליצירת אמנות שבה משולב ויטראז', את זכוכיות המזנון בסלון או כל פריט אחר שנרצה. ניתן להעניק גם לפריטים ישנים מראה חדש ואטרקטיבי באמצעות ויטראז'. בין אם מדובר בבית של חובבי וינטאז' ומראה עתיק או של אנשים שמעדיפים ללכת עם המאה ה-21 יד ביד, פריטי ויטראז' הם תוספת נפלאה לכל חלל.