בחירת שירותי אחסון ענן


האתר שוב לא באוויר?

אם כבר קניתם אתר מקוון, בחרתם לו עיצוב, הכנסתם אליו תוכן איכותי והשקעתם בו מחשבה רבה – רצוי לדבר על רכישת אחסון. כל פורטל או אתר, קטן או מקצועי, מוכרח להיות מאוחסן על שרתים. שרת זה זהו מחשב על עם נתונים חזקים באמצעותו אפשר לגבות מספר רב של קבצים הייתם רוצים לקרוא עוד? http://www.interhost.co.il/he/content/מחשוב-ענן.

מציאת נותן שירות טוב זהו אינו דבר של מה בכך, להיפך, לא כל חברה תתאים לאתר שלכם, מסיבה זו יש צורך להכיר כמה נתונים –

אחסון VPS

השרת – בתחום המחשוב ניתן למצוא די הרבה טכנולוגיות שונות מאוד, אתרי אינטרנט מתוכננים באופן שונה לכן לא כל סוג שרת יוכל לגבות את האתר שלכם. יש צורך לברר אם שרתים אלה בכלל מתאימים לתצורת האתר.

חברה אמינה – שרת לא יציב גורם לנזקים לאתר, במיוחד אם מדובר בפורטל אינטרנט מסחרי. כל רגע בו האתר לא פועל המשמעות היא הפסד כספים. יש צורך בחברה טובה ומוכרת, אחת שיכולה לתחזק את חוות השרתים ולהתמודד עם בעיות במידת הצורך.

חבילת אחסון – איזו חבילת אחסון בדיוק צריך לכם לקנות? מה טווח המחירים? כמו בכל דיל שעושים, חשוב לברר מהי התמורה שאתם מקבלים עבור כספכם. יש לשים לב לגודל האחסון ומהירות העברת המידע.

המיקום הפיזי של השרת – מי שמנסה למצוא ביטוי כללי 2 בזול, עשוי להגיע למצב בו רוכש אחסון בחו"ל. שרתים אלה פועלים מאוד לאט, קצב העברת המידע יכול להיות בלתי אפשרי ואם התרחשה תקלה – ייתכן ולא יהיה מענה לבעיה.

והכי חשוב – בררו עם חברת האחסון שיש גיבוי מלא של המידע שמעלים לשרת, הפרט הקטן הזה יכול לחסוך מכם לא מעט סבל.

ומה עושים הלאה?

לאחר שבדקתם את העניינים היסודיים הללו, עליכם להשוות מס' האפשרויות השונות. אחרי הכל, כדאי להיות בטוחים שהינכם זוכים בשירות הכי טוב שיבטיח לאתר שלכם מהירות גלישה טובה.

עם המידע שכאן למצוא אחסון לאתר שאתם מקימים לא צריכה להיות עבודה מעיקה, צאו לדרך!

כתיבת תגובה