הספירה לאחור לקראת החזרה ללימודים

עוד קצת פחות משבוע זה קורה- הילדים שלכם חוזרים סוף סוף לבית הספר ואתם זוכרים בקצת נחת ושקט בעבודה. אתם נרגשים והילדים מבואסים, בדיוק כמו שזה אמור להיות, אבל יש משהו אחד שצריך להיות ואין- חיוב גדול. אם אין לכם חיוב גדול מהחודש, חודשיים האחרונים, כנראה שלא עשיתם קניות ללימודים של הילדים. אז קדימה, מהרו לפני שייגמר!

בחנויות לציוד משרדי תמצאו הכל, החל מראשי דיו למדפסת ומוצרי טכנולוגיה ועד לדברים הפשוטים כמו מחקים ועפרונות. אז במקום להתברבר ממקום אחד לאחר, בחרו מקום אחד לקנות בו את כל מה שצריך.

אם הייתם הולכים לפני כמה ימים או שבועות היה לכם זמן לעשות השוואות מחירים בין מגוון מקומות על טונר למדפסת ושאר דברי םשהילדים שלכם צריכים לשנת הלימודים החדשה. אבל בגלל שחיכיתם לרגע האחרון, אין ממש זמן להתחיל לבדוק, פשוט לכו למקום שנמצא קרוב לבית ושידוע כמקום שמשתלם לעשות בו קניות ללימודים.

אבל רק בגלל שאולי לא תמצאו את המחירים הכי טובים לא אומר שכל הדברים האיכותיים כבר לא על המדף. תוכלו למצוא ראש דיו מקורי, מחברות עם הדמויות והכוכבים האהובים על הילדים, שכידוע עולות הרבה יותר ממחברת פשוטה), מכשירים מיוחדים כמו תרגומונים למיניהם ועוד, לא חסר.

את האיכות תמיד שמים בעדיפות ראשונה כשזה מגיע לילדים שלכם וללימודים שלהם. לא הייתם רוצים לראות איך ברגע האחרון, לילה לפני שהם צריכים להגיש עבודה למחרת, נגמר להם טונר למדפסת שנקנה לא מזמן ובקושי היה בשימוש ואין להם דרך להחליף אותו כי מאוחר מדי. אם תקנו טונר איכותי ומקורי, לא יקרה מצב כזה, וזה נכון גם לגבי ראש דיו למדפסת.

אל תקנו לילדים שלכם רק אחד מכל אחד, וכדאי שתקנו בקנייה אחת כמות גדולה יותר. שימו דגש על דברים שיכולים להיגמר מהר כמו עטים, טיפקס, דיו למדפסת או מרקרים זוהרים. לקנייה כזו יש שתי יתרונות. קודם כל, תמיד יהיה לילדים רזרבה למקרה שמשהו ייגמר או ייהרס. דבר שני, יכול להיות שתצאו מורווחים אם תקנו בכמויות ולא ביחידות.