ביטוח מקיף השוואה בין מחירים


הכל על חברות הביטוח השונות.

לכל אחד יש חפצים היקרים לליבנו. פריטים אלו אינם רק יקרים לכיסנו, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. לפיכך, בכדי לשמור על אותם דברים, מומלץ לדאוג שיהיה ביטוח שיהיה שם בשבילכם במקרה של נזק או פריצה.

כאשר מדובר ברכבים, לעשיית ביטוח משמעות מיוחדת, שכן חוץ מפריצת הרכב, קיימת אפשרות שתתרחש תאונה. במקרה שכזה צריך שיהיה מי שיוכל לטפל בנזקים של המכונית שברשותכם, של האוטו השני ולאלה הנגרמו לכם פיזית. יודעים איזו פוליסת ביטוח מתאימה למכונית שלכם? תשובות לשאלות אלה ועוד בטקסט הזה.

ביטוח רכב השוואת מחירים – ההבדלים בסוגי הביטוח

היום בשוק התחרותי ביותר של תחום הביטוח ניתן למצוא חבילות רבות, בגלל זה חשוב מאוד ללכת על המשתלמת ביותר. מהם הגורמים שמרכיבים את מחיר החבילה?

גודל הרכב – הרכבים הנמכרים מחולקים לכמה קטגוריות בהתאם לגודל ועלות המכונית. ככל שהאוטו שברשותכם יקר יותר, מחיר פוליסת הביטוח בשבילו יגדל.

ותק הנהג – השגתם את הרישיון לאוטו ממש לאחרונה? אם עוד לא עברו שנתיים ואתה נהג חדש, אתה עומד לשלם לא מעט בגלל התאונות המאפיינות את השנים הראשונות. ככל שעולה גיל הנהג, כך המחיר יהיה זול יותר.

הביטוח שעושים – לא כל חבילת ביטוח מכסה את כל הנזקים. חוץ מהביטוח שהוא חובה, אפשר לרכוש ביטוח משלים בשביל כיסוי נזקים נוסף במצב של תאונה. בנוסף, יש אופציה לבחור בביטוח יקר יותר כדי להמנע מההשתתפות העצמית אם קרה אסון

רוצים לקרוא עוד? קראו פרטים נוספים כאן.

לסיום

אמנם אחרי שכבר בזבזתם הון תועפות מכונית פרטית, העלויות הנלוות לסיפור זה הן ללא ספק מבאסות, ובכל זאת, כשמדובר על עניין קריטי כמו חיי יקירכם – זאת בכלל לא שאלה. לא רק שנהיגה בלי ביטוח היא לא חוקית בארץ, אם הייתה תאונה, כדאי לדעת שאתם צפויים לשאת בהוצאות היקרות של בתי החולים, תהליך השיקום ותיקון המכונית. בשביל לחסוך זאת מעצמכם – הגיע הזמן לבטח את הרכב!

כתיבת תגובה