הובלת מטענים ודירות


הגיע הרגע לעבור.

עבור רבים מאיתנו העברת העסק זהו שלב כיפי ומרגש. מדובר בזמן טוב לסדר קצת, לעבור על חפצים שאגרנו, לסדר את הקיים ולהתרענן בדברים חדשים. על אף הכל, כשעומדים לפני מעבר צריך להקפיד ולבחור חברה מנוסה ואמינה שתוביל לנו את הרכוש היקר לליבנו , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל כמה שניתן.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים הובלת מטענים?

המרכיב הראשון שמרבית האנשים יסתכלו עליו הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר הינו מרכיב עיקרי בגיבוש החלטה ובחירת מוביל עבור רוב האנשים, אמנם האם מחיר זול מהווה את הפתרון הטוב ביותר?

אל תהיו מופתעים אם כשהזמנתם הובלה לכלל הרכוש שלכם ב-700 שקלים וביום ההובלה הגיע בחור בודד עם טנדר ישן. הרי לא הייתם מפקידים את האוטו בידי המוסכניק הכי זול שמצאתם, אל תשימו את הרכוש שאספתם בחיים באחריותו של שרלטן, גם אם הוא ממש זול.

בדיקת והשוואת הצעות מתחרות

במידה ויש לכם ספק עדיף לבחון מספר הצעות מחיר. באמצעות השוואה של הצעות מכמה חברות תוכלו לקבל מושג מה חברה ממוצעת מאפשרת ועבור איזה מחיר, שיטה זו תאפשר לכם לדעת עלויות שונות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים לשלם ולהיות בידיעה שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר במחיר ששילמתם. אם תבדקו הצעה של הובלה יבשתית ההבדל במחיר יתבטא ב:

המלצות וניסיון – חברות הובלות הפעילות בתחום מס' רב של שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שמכירים את העבודה ועובדים בזריזות וביעילות תוך שמירה וטיפול מסור ברכוש שלכם. לחברות הובלה ותיקות אלו מספר גדול של לקוחות והן מסוגלות להנפיק המלצות מלקוחות שונים.

אחריות וביטוח – אם תבחנו תראו שמרבית מן ההצעות הזולות שיצא לכם לקבל אינן כוללות שום סעיף הקשור לביטוח. בעת העברת תכולת בית מומלץ להקפיד ולראות שנמצא בכלל סעיף מסוג זה ולשאול עד איזה סכום הוא מכסה בכדי שתהיו רגועים.

רכב ההובלה וכמות האנשים – חברות הובלה מסודרות יגיעו עם משאית לעומתם עוסקים בעקיפין אשר יגיעו לבדם או עם עובד מזדמן נהוגים על טנדר שבמקרה הכי טוב סגור. חברות רציניות בתחום יתנו לכם צוות מיומן שלא קטן מ3 אנשים, תלוי בגודל העבודה – מה שגורם לטיפול טוב יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלות בעזרת מנוף – השכרת שירות של מנופאי יתבטא בתוספת מחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה בידיכם אפשרות אחרת אלא מלהשתמש בו בשל חדרי מדרגות צרים. למרות זאת, כדאי לשכור את השירות הזה גם כשלא חייבים אותו כיוון שהוא חוסך זמן ופוסל אפשרות של פגיעה ברכושכם בעת העברת הפריטים במסדרונות צפופים.

מקווה שסיפקתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה במציאת הצעה שתטיב איתכם. זקוקים לעוד מגוון כלים ועצות לחיפוש חברות הובלות טובות במחיר מציאה?כנסו עכשיו לפורטל וגם אתם תוכלו להנות ממאמרים, טיפים ומחירונים ועוד כלים שיעזרו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות ובמהירות.

כתיבת תגובה