ביטוח רכב

ביטוח לרכב הוא כלי נצרך, פרקטי וחשוב בכל הקשור למכשירי תחבורה ונהיגה.אלמלא ביטוח רכב, לא היה ניתן באופן מעשי לקיים מערכת נורמאלית של תנועת מכוניות מנקודה לנקודה. ביטוח הרכב מאפשר טיפול מעשי בכל הנושא הכספי הקשור לתאונות לרכב, פגיעות שונות עקב תאונת דרכים, נזקים ושברים בחלון הרכב, תקלות מסוימות, גרר, גניבת רכב וכדומה.ניתן למצוא סוגים שונים של ביטוחים שונים לרכב.
ביטוח רכב
מסוג ביטוח חובה

כשמו כן הוא, ביטוח שחובה לעשותו.

זה הוא ביטוח רכב חובה לכל מכוניות שיעודו הוא פיצוי ושיפוי נפגעים חו"ח עקב תאונה.

קיימת כיום אפשרות לרכוש את ביטוח החובה אצל חברות הביטוח השונות ללא קשר לשאר הביטוחים.

עד לזמן האחרון מחיר ביטוח חובה היה קבו אצל כל חברות הביטוח השונות ולא היתה אפשרות של סקר מחירים, אבל היום כל חברת ביטוח מאפשרת קניית ביטוח רכב במחיר שונה, בהתאמה לרכב, שנת יצור הרכב, היסטורית תאונות ותביעות של המבטח ופרמטרים נוספים נמשתנים במקרה למקרה.

נהיגה ללא ביטוח חובה הינה עבירה על החוק ולכן בכל מקרה בו שוטר עוצר נהג לביקורת השוטר יבדוק שלנהג יש פוליסת ביטוח חובה בתוקף.

ביטוח מקיף לרכב

זהו ביטוח חשוב מאוד אשר אין חובה לרכוש אותו, אולם רצוי מאוד לרכוש ולבטח את האוטו במקרים של רכבים שיש להם ערך כספי בינוני ומעלה.

ביטוח מקיף מאפשר פיצוי כספי מחברת הביטוח במקרים שונים של תאונות שונות, גניבת הרכב, נזקים שונים לרכב ועוד. במידה והרכב זול, למשל ברכב ישן, לא מקובל לעשות ביטוח מקיף שכן עלותו המצטברת למשך מספר שנים קצר עשויה להיות גבוהה מעלות הרכב עצמו.

כיום ניתן לקבל עם ביטוח הרכב פוליסות של ביטוחים נוספים ומיוחדים שמטרתם למשוך לקוחות פוטנציאלים לחברת הביטוחחברת הביטוח. לא תמיד אפשר לדעת מה בדיוק תנאי הפוליסה מרוב סעיפים שונים ומבלבלים, לכן מומלץ להשוות היטב בין החרות שמציעות ביטוחי רכב רלוונטים ולספר לכל חברה מה התנאים שנתנה החברה האחרת, בדרך זה נקבל יותר מידע ואיכותי הקשור לביטוח רכב.

מה כדאי להשוות בין החברות השונות?

גבול הכיסוי של הביטוח

כמה משלמים עבור השתתפות עצמית

מה מוסכי ההסדר והאם הם טובים עבורי

מה אחוז הנזק שנחשב טוטל לוסט

איזה ביטוח שבירת חלונות יש

מה שירותי הגרר

האם יש שרותי ביטוח נוספים בעלי ערך מעשי

יש לשקול את כל האספקטים האלו ולהחליט בצורה שקולה על הביטוח הטוב ביותר עבור הרכב שלך

ישנה תגובה אחת על “ביטוח רכב

כתיבת תגובה