מסיבות רווקים לאנשים משוחררים

מסיבות רווקים הם האירוע היחידי שניתן להגיד לגביו כי הגברים מרגישים כמו, שהכלות המיועדות מרגישות לגבי ארגון החתונה, הכל קריטי ולוחץ. אז נכון שזה לא כולל סגנונות סכו"ם, צבעי מפות וסידורי פרחים, אך ארגון מסיבות רווקים מרגש בדיוק באותה מידה. ב"גברים שמרגישים כמו הכלה המיועדת" אני כמובן לא מדבר על החתן, אם כי עליכם, הנאצלים, רמי הדרג, בעלי השליחות להפקת מסיבות רווקים בעבור החבר הכי טוב או אחיכם לפי חוק.

 

 

אירוע פרוע

 

מסיבות רווקים, מטבען, נוטות להיות, לא קונסרבטיביות (שמרניות) במיוחד, זה כנראה השילוב בין אחוזי שיא של אלכוהול בדם, חשפניות וריכוז של 50% יותר טסטוסטרון מהמותר בחלל אחד. באופן ברור ומקובל, מסיבות רווקים הן תזמון די מוצלח לפורענות מבוקרת. בנוסף לאלכוהול ולחברה הנשית בלבוש המינימליסטי (חשפניות), מוטב שתדאגו לנשנושים רווי שומן, שיעזרו לקיבה שלכם להתגבר על הצרבת (שנוטה לבוא עם צריכה מוגברת של אלכוהול) ולהפוך את ההנגאובר לנסבל.

 

 

הפלי ליסט

 

פעמים רבות ההמולה סביב מסיבות רווקים, גורמת לנו לשכוח מהמוסיקה ומאחר וזה בהחלט לא מומלץ לסמוך על הטעם המוזיקלי של החשפנית, אלא אם כן אתם בקטע של סלין דיון כל הערב, מומלצת לארגן מוסיקה שמחה ומקפיצה, אם ניתן אפילו רשימות השמעה מוכנות מראש. מחשב נייד וזוג רמקולים בהחלט יעשו את העבודה כאשר מסיבות רווקים לא נערכות בבית מאובזר.

 

 

תקציבים

 

את כל התקציב של מסיבות רווקים, אוספים באופן מסורתי החברים של החתן (המוזמנים), ככל שידיכם תהינה נדיבות יותר וכיסיכם עמוקים יותר, תוכלו כמובן ליהנות יותר. כמה שתהיו יותר אנשים, התקציב שיידרש מכל אדם יהיה קטן יותר (כוחה של צרכנות קבוצתית וקניה בסיטונאות). מה שלא תבחרו לעשות זיכרו לעשות הרבה כיף והרבה רעש, זה חלק מהקסם. מזל טוב !

      

 

כתיבת תגובה