בניית ציפורניים – כשאת בוכה את לא יפה

המבחנים הללו הלחיצו אותה מאוד, בעיקר הבגרות במתמטיקה ולשון, אם לא די בזאת עיטרו הפצעונים את פניה, שיניה קושטו בברזלים מטרידים והנורא מכל – היא הייתה היחידה מבין חברותיה אשר נותרה ללא חבר. המצב הזה גרם לה לתחושת חוסר ביטחון ומעבר לכך היא חשה בדידות אשר התעצמה מאוד בימי שישי.

מרוב לחץ החלה שיר לכסוס ציפורניים. מצב הציפורניים היה כל כך נוראי עד אשר החלה שיר להתבייש גם בהן. בעיקר הייתה חשה במבוכה כאשר ישבה לארוחות ערב משפחתית, כאשר כתבה או העתיקה דבר מה ממחברת של שכניה לשולחן (מכיוון שלא ראתה כל כך טוב מהלוח) וכאשר לחצה יד למכר חדש.

למזלה, הייתה לשיר אמא מקסימה אשר הבינה את ביתה היטב, היא ידעה שגיל ההתבגרות הוא גיל קשה ולכן החליטה לקחת את ביתה ליום כיף אצל קוסמטיקאית אשר קיבלה את לקוחותיה במכון יופי מודרני ונחשב. האם חשבה שאולי טיפול בניית ציפורניים יעזור לביתה לחוש טוב יותר.

בניית ציפורניים- יש תקווה

האם וביתה הגיעו אל הקוסמטיקאית. זו הייתה קוסמטיקאית בהוד השרון. רבות מחברותיה של האם הלכו אליה והיו מרוצות מאוד מהטיפולים השונים אשר עשתה להן. הן הרבו לעשות מניקור Express מכיוון שפעמים רבות לא מצאו מספיק זמן. כמו כן, הן שיבחו את הגמישות של הקוסמטיקאית, אשר כמעט תמיד הצליחה לקבל אותן לטיפול בהתראה קצרה.

הקוסמטיקאית עשתה לשיר את הבנייה וסיפרה לה על מגוון הטיפולים הנוספים. ביניהם היו טיפול פדיקור מניקור עליו המליצה מאוד, הסרת שיער בשעווה, עיצוב גבות וטיפולי פנים. שיר רצתה לעצב את הגבות ולקבל טיפול פנים, האם הסכימה ברצון והקוסמטיקאית ביצעה את בקשתה.

כאשר יצאה שיר ממכון היופי היא נראתה אחרת לגמרי – גבותיה היו יפיפיות והדגישו את עיניה החומות בצבע האגוז, עורה קרן וציפורני ידיה נראו מטופחות ויפות. שיר חשה כי ביטחונה העצמי מתחזק וחייכה לעבר אמה אשר שמחה מאוד על כך שהצליחה לעודד את ביתה.

בניית ציפורניים, עיצוב הגבות, הסרת השיער וטיפולי הפנים הפכו להיות חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של שיר. חודשיים עברו ולשיר היה חבר. החבר גרם לה לחוש שמחה רבה. ייתכן כי הדבר נבע ממראה החיצוני המשופר של שיר, ייתכן ולא, אך סביר להניח כי היה זה קשור לשינוי הפנימי אשר עברה. שיר שידרה ביטחון ולא היה ניתן לפספס זאת. כתוצאה מכך השתפרו גם ציוניה. לפעמים,עשוי דבר קטן וטוב להשפיע על היתר. כל שצריך הוא פשוט להזיז לבנה אחת והשאר כבר יקרה מעצמו. פרגנו לעצמכם ותראו מה יביא העתיד.

כתיבת תגובה