ברצלונה – העיר האידיאלית לטיול עם ילדים

ברצלונה היא יעד שיכול להתאים לכל אחד. היא עיר כיפית, סוחפת, מעניינת והאנשים בה מקסימים. אפשר בקלות להעביר בה שבוע משפחתי בו כל אחד מבני המשפחה יימצא את עצמו! בעיר ובסביבתה יש מגוון אטרקציות מהנות לילדים וגם פינות שקטות ונעימות למנוחה כשהם (או אתם) מתעייפים. דילים לברצלונה אטרקטיביים לכל אורך השנה, אם כי בחודשי החורף העיר יכולה להיות קרה.

פארק גואל– אחת מנקודות החן שיצר גאודי, האדריכל המפורסם של העיר, אשר פונה לכל גיל. הפארק צבעוני, מעניין, מלא הפתעות, זהו פארק של פנטזיות שמפרה את הדמיון. יצירות האומן פזורות ברחבי הפארק- מזרקה בצורת לטאה, פטריות מאבן, בית מהאגדות, דקרון קרמיקה צבעוני..
לה רמבלה– השדרה המרכזית, הנפרסת בין כיכר קטלוניה לנמל. ניתן לבקר בה בשעות היום וליהנות ממגוון מופעי רחוב, פסלים אנושיים, דוכני מכירה, קוסמים ועוד.גן החיות של ברצלונה– גן חיות מודרני, בו שוכנים בעלי החיים במתחמים נטולי סורגים. ישנה אפשרות לשכור רכב חשמלי לנהיגה עצמית בגן.

קאמפ נואו– חובבי הכדורגל בכל גיל לא יוותרו על ביקור באצטדיון הבית של קבוצת בארסה. ברחבי המתחם תלויות תמונות השחקנים השונים ויש בו חנות ענק בה ניתן לקנות מזכרות של הקבוצה. ניתן לטייל באצטדיון בסיור מסודר, הכולל ביקור במוזיאון המוקדש לקבוצה, לרבות חדר הלבשה עתיק, חדר תפילה של השחקנים ויציע הכבוד.

מזרקת הקסם– אטרקציה מלהיבה שתוכננה לרגל תערוכה בינלאומית שנערכה ב-1929. בשעות הערב בסופי שבוע בלבד, המזרקה הופכת למופע אור קולי. היא מתיזה סילוני מים המגיעים לגובה 50 מטר, בצבעים וצורות משתנים, לצלילי מוזיקה קצבית. למעשה המזרקה מפיקה 1200 וריאציות שונות של צורות וצבעים, קסם ממנו יכולים ליהנות כל בני המשפחה!

פורט אוונטורה– פארק שעשועים המצוי במרחק שעה ורבע נסיעה מברצלונה. הפארק משתרע על שטח ענק ויש בו כמה מתחמים שכל אחד מהם מציע מתקנים ברמות שונות של פחד. רכבות הרים, מתקנים מטלטלים, מתקנים רגועים יותר ועוד.

דילים לברצלונה הם הזדמנות מעולה לבילוי שיהיה מהנה עבור כל המשפחה, יעשיר את הילדים והן את ההורים, וימלאו אתכם בזכרונות משפחתיות שלא תרצו לשכוח.

כתיבת תגובה