בר מצווה 2011-2012

רוצים לחגוג את החינה? אירוע גדול עליכם? חשבו שנית! יהיו פעמים בהן נעדיף לציין שמחה מסויימת, אך עם זאת, לא קיימת אפשרות להרים אירוע רציני. במקרים כאלו פתוחים המון מקומות אשר ישמחו לערוך חגיגות צנועות. במאמר הבא ניתן את כל המידע על כל שתחפצו לדעת בדבר ארועים אישיים, וניתן לכם את כל האינפורמציה על בר מצווה וכד'.

מה זה למעשה אירוע קטן?

במסיבה קטנה יחסית אין הרבה הוצאות כלכליות או לוגיסטיקה, ועם זאת עוד קיימת רוח שמחה ואטרף, כגון ברית מילה או חגיגות קידום בעבודה. תאמו את כמות המוזמנים עפ"י כמה גדול הארוע וביחס לגודל המקום. הנחת יסוד היא – כי באירוע בת מצווה, האירוע יסתיים מוקדם, שלא כמו ארוע השקה לדוגמה, ואת הכסף שחסכתם על שתיה, מספר השולחנות, מתָחזֵקים ואלמנטים דומים – יכול ללכת על תוספות אחרות לאירוע. צריכים עוד אינפורמציה על בר מצווה רעיונות? נשמח לפרט.

אז איך נערוך מסיבה קטנה?

קודם כל, עלינו להעריך את כמות המוזמנים, ועל פי נתון זה – נוודא את מימד האירוע. שווה לכם להזמין אך ורק אנשים שאתם יודעים שישמחו לבוא ושתשמחו בנוכחותם. חשוב שתדעו גם שגן ארועים אשר יהיה גדול מדי יעביר בתוכו קרירות בין האנשים שיגיעו.

אחרי שקבעתם את מספר האנשים שיגיעו, אספו פידבקים מהאינטרנט לגבי אולמות שנראים לכם. אפילו אם נמצאו מספר גדול של המלצות על אחד האולמות, חשוב שתדברו בעצמכם עם נציגים של המקום ולהגיע לאולם לתת את ה"אוקיי" שלכם. בסופו של דבר, זאת המסיבה שלכם וחשוב לוודא שיהיה לכם הכי כיף.

במסיבה אישית נצטרך להשקיע אקסטרה בדברים הקטנים.

מכיוון שסגרתם על ארוע קטן מעוט נוכחים – יותר קל לקבל קונצנזוס עם רובו המכריע של האנשים: בְמקום הארוע, ברצועת השירים, בשתייה וכולי. פרט לזה, יש לכם אפשרות לפנק את אורחיכם עם כל מיני הפתעות בצוּרת סלסלות שי, או מופע קסמים. בנוסף ניתן לקיים ארוע קונספט, נגיד, מסיבה יוונית, ולהתאים את מנגינת הרקע, המלתחה ועיצוב האולם למוטיב הארוע.

בשלב הזה, כשיש לכם קצת רקע כללי לגבי ארועים קטנים, כבר ברור שלאירוע פרטי יש את האפשרות להיות אירוע ענק; הכל מותנה בביצוע ובפתיחות המוזמנים. אך עדיין, אם תתעצלו לתכנן הכל עד הסוף – אולי תתאכזבו. לכן, תכננו בקפידה את הפרטים הקטנים ביותר… ושיהיה לכם בכיף!

כתיבת תגובה