שמות ופירושם

איזה כיף! נולד הילד! קדימה, מסיבה!

בזמנים אלו, אירוע ברית הוא כבר יותר מטקס דתי, אלא שמחה אמיתית; המשפחה חוגגת את הולדת הצאצא החדש עם חברים ובני משפחה בתוך מסעדה, עם אוכל, מגוון משקאות ומוסיקה לפי בחירה. במאמר זה נשתדל לפרט על מניפת הפרוצדורות והסידורים שיהיה עליכם לעבור למען הצלחת האירוע הקרוב.

בתור התחלה, ייתכן שעדיף שתתעמקו בנושא שמות ופירושם.

יש שטוענים שהסרת הערלה היא אקט אכזרי ולא בריא. אנחנו לא נכתוב על מה שעדיף, אלא "איך".

מה השלבים בתכנון טקס ברית ?

לא כולם עורכים את המילה תוך כדי מסיבת הברית, אך כך נהוג. מוהלים רשמיים יש בשפע בתוך הרשת או בקשו המלצות ממכרים. מוהל רשמי לוקח בממוצע כ2000 ₪, תלוי אם הוסמך כרופא. במחיר זה נכנס סעיף בדיקת תינוקכם לפני הברית, מאחר והמוהל צריך לבדוק האם תינוקכם מוכן רפואית לברית.

גן אירועים לקיים בו את הברית זו החלטה שלכם; שווה לבחור מקום שיהיה קל למצוא ושיספק את צרכי האורחים. רוצים עוד מידע בנוגע לשמות נפוצים לבנים? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

ומה קורה בסוף הטקס?

בניגוד לחגיגת הולדת הבת, ברית היא תהליך כירורגי, בגלל זה, נתמקד דווקא בה. לאחר הסרת הערלה, המוהל חייב לבדוק שהתינוק כבר לא מדמם ושהחבישה לא גורמת ללחץ. בתור הורים חדשים, תהיו צריכים לוודא שהילד הנימול מתנהג בסדר, נראה תקין ועושה את צרכיו כרגיל. אם יש לכם ספק – גשו למיון בדחיפות! מעבר לזה, חלק מהמוהלים יבקרו בביתכם לאחר שהטקס נגמר, כדי לדעת בוודאות שהילד מחלים כהלכה ועל מנת להסיר חבישה.

אחרי שקיבלתם עוד מידע בקשר לשמות מהתנך בנים, עירכו את מסיבת הולדת הבן, אותה רציתם כבר מזמן. תוכלו לערוך ארוע שגרתי, או לגוון ולעניין את האורחים עם אירוע מוטיב. אפשר לקרוא סיפורים, להכין ריקוד, ועוד המון דברים, כי לטקס זה אין חוקים מיוחדים. ברור, טקס הברית הוא לילד החדש, אך בינינו – ההורים הם החוגגים האמיתיים.

כתיבת תגובה