גירושין למען הילדים?

באיזה קשר אין לפעמים משברים? העניין הוא שלא תמיד רואים את הדרך הנכונה לצאת מהמשבר ופעמים רבות מובילות הבעיות לפירוק הזוגיות. זוגיות טובה זו בסיס והכרח לחיים טובים ומאושרים יותר. אם מגיעים למשבר בזוגיות מומלץ ביותר לאחות את השברים במערכת היחסים לפני שבוחרים כל אחד ללכת לדרכו. זוגות צעירים וותיקים רבים שואלים את עצמם מה עוד ניתן לעשות בנסיון להצלת היחסים? האם אין מוצא, או שאולי עוד ניתן לבסס מחדש את הזוגיות הפגומה? טיפול זוגי יכול לתפקד בתור מסגרת מוצלחת וטובה לאיתור ולפתרון הבעיות ביחסים. ייעוץ או אימון זוגי מסוגל לתת לבני הזוג את הכלים שיסייעו להם בהתמודדות הבעיות שנוצרו בחיי הזוגיות.

המון סיבות יכולות ליצור פרובלמטיות בחיים הזוגיים, מבגידה ועד משברים נפשיים. אך פירוק החבילה אינו תמיד הדרך היחידה. לפני שנפגשים על מדרגות הרבנות, תמיד ניתן עוד לנסות לפנות למטפל מומחה אשר יכול לסייע בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

חשוב ביותר להיות מודעים לכך ש-ייעוץ זוגי אינו פתרון קסמים וזה לא אומר שכל בעיה בין בני הזוג תיפתר בהכרח במסגרת הטיפול. כשאומרים 'טיפול זוגי' מדובר במאמץ משותף המתבצע תחת הנחייה של איש מקצוע, אשר מכוונת לגשר על פערים. בכל מקרה תהליך הטיפול לא מסוגל להציע מזור לסיטואציות שבהן בני הזוג פשוט לא מתאימים זו לזה, אבל מגלים זאת אחרי ניהול זוגיות שנמשכה שנים רבות.

אולם חשוב לזכור שאם אין אתם שבעי רצון מהקשר הזוגי שלכם, בחירה שלא לטפל במצבכם יכול להיווצר מצב שבו לא יישאר מה לשקם בקשר, והבסיס לטיפול כלשהו כבר לא יהיה בנמצא. אבל אילו תחליטו להיפרד במהלך הטיפול, זוגיות במשבר יוכל לפחות להעניק לכם את הכלים לעשות זאת באופן החלק והבריא ביותר, ולעתים גם זה משהו.

יועץ זוגי? אז אם מתאים לכם לקרוא עוד על נושא בעיה בזוגיות או גירושין חזרו בעוד כמה ימים לקרוא את המאמרים הבאים בתחום.

כתיבת תגובה