דיקור סיני לדורבן בעקב

דורבן בעקב. דיקור סיני לדורבן

כאבים בכף הרגל הם צרה צרורה. אם אתם סובלים מבעיה של דורבן בעקב אל תדחו למחר את הפנייה לקבלת טיפול. דיקור סיני לדורבן בעקב מצליח להביא להקלה מהירה בכאב, לשפר את התחושה הכללית ולזרז באופן משמעותי את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. אם כאבים של דורבן בעקב משבשים את השגרה שלכם – כדאי שתדעו שיש פתרון. רפואה סינית יודעת להציע טיפול טבעי, אפקטיבי ונטול תופעות לוואי. אנו נסביר כאן מה גורם לבעיה, איך מטפלים בה נכון באופן טבעי וכיצד מונעים את חזרתה.

מה גורם להתפתחות של דורבן בעקב?

דורבן בעקב נוצר במצבים של הגדלת עצם העקב באזור התחתון של הרגל. לרוב, הבעיה נגרמת בגלל עומס יתר ממושך. בגילאים מבוגרים כ-25% מהאוכלוסייה צפויים לפתח בשלב כלשהו דורבן בעקב. גורמים נוספים להתפתחות הבעיה הם : משקל עודף, מחלת סכרת, חבלה באזור העקב, עיסוק קבוע בספורט, נעילה קבועה של נעלי עקב, פלטפוס.

איך אדע שאני סובל/ת מדורבן בעקב?

אם התסמין העיקרי שלכם הוא כאב חד שמתרכז באזור העקב כאשר הכאב מתעורר במהלך ריצה או הליכה ובהמשך מורגש גם בזמן מנוחה – כדאי לגשת לרופא מומחה לטובת אבחון. לטובת אבחון יש צורך בצילום רנטגן שמאתר בקלות את הבעיה בעצם העקב.

איך מטפלים בבעיה של דורבן בעקב?

מיד כאשר מופיעים הכאבים באזור העקב ואתם חושדים שיש לכם דורבן בעקב כדאי להפחית את הלחץ על האזור. יש להחליף את הנעליים הלוחצות בנעליים נוחות ואיכותיות שכוללות מדרסים אורתופדיים מתאימים. אין לנעול נעלי עקב. השלב הבא יהיה תיאום תור לטיפולי דיקור סיני לדורבן בעקב בקליניקה שמתמחה בתחום. על מנת לזרז את ההחלמה כדאי לצמצם צריכה של חצילים, פלפלים, עגבניות, מאכלים חריפים ומאכלים עשירים במלח.

איך מבצעים טיפולי דיקור סיני לדורבן בעקב?

אם אתם פונים לראשונה לקבלת טיפולי דיקור סיני נדגיש שהשיטה מוכרת, מומלצת ואפקטיבית. אין תופעות לוואי לטיפולי דיקור והטיפול אינו כרוך בכאב. יעילות של טיפולי דיקור סיני לדורבן בעקב באה לידי ביטוי בהקלה בכאב ללא שימוש במשככי כאבים ובחיזוק תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. המטפל בוחר נקודות דיקור מתאימות וממקד את הטיפול במלחמה בדלקת שגורמת לכאב באזור העקב. לאחר מספר טיפולים תצליחו לחזור לשגרה ללא כאבים. מספר הטיפולים נקבע בהתאם לחומרת המצב ותגובת הגוף לטיפול. ייתכן ונצליח לפתור את הבעיה בתוך 3-5 טיפולים וייתכן ויהיה צורך בסדרת טיפולים ארוכה יותר.

רפאל רוזנסקי

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ברפואה סינית ומנהל מרפאות רפא לרפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258 אתר: https://rafaclinic.co.il/

כתיבת תגובה