הדפסה על קנבס.

ציורי קנבס מושלמים לעיצוב קירות משרדים, אולמות תצוגה, חנויות ועמדות תערוכות. המרקם המסוים של הקנבס המזכיר את זה של ציור מוסיף עומק לצבעים ונותן לתמונות מראה מתוחכם. בנוסף, הבד חזק ועמיד במיוחד ומבטיח עמידות הדפסה לאורך זמן רב.

הדפס את התמונות שלך על קנבס עם Pixelim

לכל תמונה יש סיפור: חג בלתי נשכח, יום מיוחד בחברת משפחה או חברים, טיול מהנה וכו'. מהיום תוכלו לתת תיעוד מעוצב לזיכרונות הטובים ביותר שלכם: הדפיסו את התמונות שלכם על קנבס ועצבו את החדרים בבית או במשרד בהדפסי קנבס באיכות הטובה ביותר! אנו מספקים לך אפשרות קלה ונוחה להזמין את תמונת הקנבס שלך באמצעות אתר האינטרנט שלנו, כך שתוכל להתאים אישית את התמונות שלך ולהגדיר את גודל התמונה לפי מידות שאתה מחליט עליהן. 

הדפס את התמונה שלך על קנבס בכמה קליקים וקבל את תמונת הקנבס החדשה שלך ישירות עד פתח ביתך (או המשרד שלך) באמצעות משלוח מהיר ודייקני ! זכור שצוות השירות והמכירה  שלנו יהיו מוכנים לעזור לך בכל מקרה של ספק או בקשות מיוחדות.

גלה הדפסת קנבס בהתאמה אישית באינטרנט!

החלטתם לעצב את חללי ביתכם במיטב הזיכרונות שלכם או בתמונות מקוריות? יש לכם אפשרות ליצור הדפס קנבס מותאם אישית במהירות ובקלות, ישירות בתוך אתר האינטרנט שלנו ולהתאים אישית את תמונת הקנבס שלכם!

ניתן להדפיס תמונה אישית או כל תמונה אחרת על קנבס. אנו משתמשים בטכנולוגיות ההדפסה החדישות והמתקדמות ביותר כדי להבטיח שיש לך הדפסה באיכות גבוהה וצבעים מבריקים.

הדפסה על קנבס: גלה את האיכויות של קנבס

קנבס הוא חומר המבטיח איכות הדפסה גבוהה. תמונה המודפסת על קנבס, למעשה, תתאפיין בצבעים עזים ותדגיש גם את הפרטים הקטנים ביותר ותהיה נאמנה לחלוטין למקור.

מה מבדיל את הדפסי הקנבס שלנו מהדפסי הצילום הקלאסיים המודפסים על נייר? ללא ספק התוצאה הסופית. לימוד קפדני של החומרים איפשר לנו ליצור מוצר משובח, שמייחד אותו על ידי פרטים שמעניקים תחושה נוסטלגית של אומנות .

הקנבס התגלה כחומר עמיד להפליא. צבעי התמונות יישארו חיים בעוד שמסגרת העץ (מסגרת אחורית נסתרת שאינה נראית לעין) תבטיח מתיחה מתמשכת של הקנבס המודפס כדי לתת לתמונה נראות מלאה גם לאחר זמן מה.

כתיבת תגובה