דיקור סיני להרזיה – מה באמת עובד?

דיקור סיני להרזיה

משקל עודף דורש טיפול בעיקר בגלל הבריאות שלכם. כאשר משקל הגוף אינו תקין כל המערכות נאלצות לעבוד קשה על מנת להחזיק את הגוף והנפש במצב מאוזן. טיפולי דיקור סיני להרזיה נועדו לסייע בהחזרת מערכות הגוף לאיזון, שיפור מצב הרוח וצמצום החשק למתוקים. את טיפולי הדיקור כדאי לשלב יחד עם שיטות נוספות לירידה במשקל עם דגש על הקפדה על תזונה ופעילות גופנית קבועה.

איך מתבצע טיפול דיקור סיני להרזיה?

אם מעולם לא עברתם טיפול דיקור סיני ואתם מגיעים לראשונה לקליניקה, צפויה לכם חוויה מיוחדת ומרגשת. תחילה נרגיע ונדגיש שמחטי הדיקור דקות מאוד וחד פעמיות. הטיפול אינו כרוך בכאב או תופעות לוואי. המחטים חד פעמיות וסטריליות. בתום הטיפול המטפל משליך את המחטים לפח האשפה.

טיפול דיקור סיני להרזיה מתחיל באבחון של מצבכם הרפואי והנפשי. רפואה סינית רואה בגוף ובנפש מכלול אחד. המטפל בוחר את נקודות הדיקור האפקטיביות ביותר בעבורכם ומציב את המחטים. כעת תתבקשו לשבת או לשכב כאשר המחטים מוצבות בנקודות שנבחרו במשך 10-15 דקות. ייתכן ובמהלך הטיפול המטפל יעביר מחטים מנקודה לנקודה. נציין שוב שהטיפול אינו כואב כלל ואפשר לחזור לשגרה מיד לאחריו.

למי זה מתאים?

דיקור סיני הוא שיטת טיפול טבעית נטולת תופעות לוואי, אפשר וכדאי להיעזר בדיקור סיני בכל גיל. גברים ונשים בכל הגילאים משלבים טיפולי דיקור סיני בתכנית הירידה במשקל שלהם. יש לטיפולי דיקור סיני השפעה חיובית על הנפש. כבר לאחר הטיפול הראשון תרגישו מחוזקים ומלאים באנרגיה. עם טיפולי דיקור סיני להרזיה התהליך כולו יהפוך נעים יותר ואתם תרגישו חזקים אל מול הפיתויים.

כמה טיפולים צריך?

על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש צורך בסדרת טיפולים. לאחר פגישת האבחון המטפל ירכיב בעבורכם תכנית טיפול וימליץ בהתאם על כמות הטיפולים ותדירותם. ירידה במשקל היא תהליך הדרגתי ועליכם להיות סבלניים.

טיפים שימושיים לירידה במשקל

הדרך הבטוחה ביותר להשלת הקילוגרמים המיותרים היא מעבר אל אורח חיים בריא. אל תמהרו להתפתות אל מסלולי דיאטה קשוחים או תרופות פלא שמבטיחות ירידה מהירה במשקל. ממש כפי שלא עליתם במשקל בתוך חודש, כך גם לא תוכלו להשיל את כל המשקל העודף בתוך חודש. כאשר מסגלים הרגלים בריאים הגוף מצליח לצמצם את תאי השומן ולהגדיל את מסת השריר. טיפולים טבעיים כמו דיקור סיני להרזיה תומכים במאמץ הפיזי והנפשי. ירידה במשקל היא משימה לא פשוטה ואתם זקוקים לכל העזרה שאתם יכולים לקבל.

רפאל רוזנסקי

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ברפואה סינית ומנהל מרפאות רפא לרפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258 אתר: https://rafaclinic.co.il/

כתיבת תגובה