קידום אתרי שופיפיי

בואו נשים את זה בהקשר: 85% מהאנשים משתמשים בגוגל כדי לחקור מוצרים בעת קבלת החלטת קניות.

בנוסף, כש-Shopify מפעילה למעלה ממיליון עסקים ב-175 מדינות (וגם סופר!), קידום אתרים הפך לחובה אם אתה רוצה להופיע בתוצאות החיפוש המובילות.

לכן, אם אתה רוצה לעמוד מול הקונים, עליך לשפר את הדירוג והנראות שלך בגוגל.

הנה המלכוד: קידום אתרי שופיפיי הוא משחק ארוך.

עם זאת, אם אתה לוקח את הזמן עכשיו כדי לבנות אסטרטגיית SEO ושיווק תוכן המבוססת על טכניקות מוכחות, אתה יכול להוכיח עתיד את הנוכחות הדיגיטלית שלך להגדלת ההכנסות.

כדי לעזור לך לעשות זאת, פירטנו את כל מה שאתה צריך לדעת על Shopify SEO וכיצד להתחיל היום.

אנו נסקור שיטות מומלצות פשוטות לקידום אתרים שתוכל להשתמש בהן כדי לעזור לשפר את דירוג Shopify שלך. תלמד על סקירות מוצרים, אסטרטגיות תוכן קטלניות וחשיבות המדיה החברתית להרקיע את הנראות שלך.

יתרה מכך, נדון בחשיבות של קידום אתרים בדפי מוצר וכיצד הוא יכול להעמיד את החנות שלך לפני המתחרים שלך במונחי החיפוש החשובים ביותר.

והכי חשוב, תקבל טיפים מעשיים שתוכל ליישם מיד.

קח את זה צעד אחד בכל פעם, ותהיה מוכן להצלחה ארוכת טווח תוך זמן קצר!

מהו Shopify SEO?

Shopify SEO הוא תהליך אופטימיזציה של אתר Shopify שלך כדי להגביר את הנראות של האתר שלך בתוצאות מנועי החיפוש.

כחנות מסחר אלקטרוני, האתר שלך הוא נשמת אפו של העסק שלך. ככל שיותר מבקרים מתאימים לאתר שלך, כך תבצע יותר מכירות. אחת הדרכים החסכוניות והמועילות ביותר להביא אנשים לאתר האינטרנט שלך היא באמצעות חיפוש אורגני.

לפי גוגל, 49% מהקונים משתמשים בגוגל כדי לגלות פריטים חדשים.

הופיעו במהלך החיפושים הללו ותלכוד לקוחות מוכנים לקנייה שמחפשים את המוצר המדויק שלכם.

עם זאת, אם יש לך חנות Shopify, אתה צריך לעשות יותר מאשר רק ליישם אסטרטגיות SEO כלליות באתר המסחר האלקטרוני שלך.

קידום אתרי שופיפיי במנוע החיפוש של גוגל

תראה, בעוד ש-Shopify כן מציעה כמה תכונות SEO מחוץ לקופסה, זה בשום אופן לא מקיף. אתה צריך לוודא שאתה מסמן את כל התיבות כדי לתת לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר לדירוג בתוצאות החיפוש.

Shopify גם מתמודדת עם אתגרים ייחודיים בכל הנוגע לקידום אתרים, כמו תוכן משוכפל או אפליקציות מגושמות שמגבירות את מהירות האתר. אם אתה רוצה למקסם את הסיכויים שלך להצלחת SEO, אתה צריך להבין ולהתאים את אסטרטגיית SEO שלך לאתגרים הללו.

היכנסו ל-Shopify SEO.

Shopify SEO הוא קבוצה ספציפית של שינויים שנועדו לייעל את חנות Shopify שלך למנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.

עם השינויים האלה, אתה יכול לשים את האתר שלך במיקום הטוב ביותר האפשרי בדירוג החיפוש העליון.

האם Shopify טובה עבור קידום אתרי מסחר?

בֶּאֱמֶת! ניתן להשתמש ב-Shopify לקידום אתרים, ושופיפיי בונה אתרים בדירוג טוב. Shopify מספקת כלי SEO לשימושך בפלטפורמה, כולל היכולת לערוך מטא תגים ותיאורים ולהפנות דפים.

כפי שציינו קודם, ל- Shopify יש אתגרים ייחודיים משלה שבעלי חנויות חייבים לקחת בחשבון באסטרטגיית SEO שלהם. עם זאת, כל עוד אתה שומר את אלה בחשבון ונוקט בצעדים הנכונים כדי לטפל בהם, אין סיבה שלא תוכל לעמוד בראש Shopify.

Shopify לעומת פלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות לקידום אתרים

יש הרבה פלטפורמות מסחר אלקטרוני, מ-WooCommerce ועד Squarespace ו-BigCommerce. אז איך Shopify מסתדר?

האמת היא שקשה לבחור מנצח ברור. כל פלטפורמה יודעת את הערך של SEO עבור מסחר אלקטרוני, ולכולם יש המון תכונות שיעזרו לך לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. אלה כוללים פונקציונליות מובנית ותוספות אחרות, תכונות פרימיום ותוספים אם אתה מעוניין לקחת את ביצועי ה-SEO שלך לשלב הבא.

קידום אתרים בשופיפיי הטוב ביותר תלוי בניסיון ובמומחיות

Shopify היא המנצחת הברורה עבור בעלי עסקים רבים במסחר אלקטרוני בגלל הפשטות וקלות השימוש שלה בתכונות SEO. הכנס בקלות ובצע אופטימיזציה של SEO בדף שלך מבלי לצלול לתוך קוד או להתקין אישורי אבטחה נוספים באתר שלך. Squarespace ו-BigCommerce מציעים תכונות SEO דומות – אבל הנתונים הסטטיסטיים של Shopify מראים שזו פלטפורמת המסחר האלקטרוני המובילה, וברור שזו הבחירה מספר אחת עבור רוב אתרי המסחר האלקטרוני.

עם זאת, ל- WooCommerce, המנוהלת על ידי וורדפרס, יש יתרון בכל הנוגע לאינטגרציות. ל- WooCommerce יש המון תוספים ותכונות SEO שונים לבחירה, וזה נהדר אם אתה צריך גמישות נוספת או רוצה להרחיב.

לא משנה באיזו פלטפורמת מסחר אלקטרוני תבחר, אולי כדאי להביא משאבים חיצוניים נוספים לביצועים טובים יותר. ניתן להשיג זאת על ידי שימוש באפליקציית Shopify ממוקדת SEO או בסיוע צוות שיווק דיגיטלי מקצועי.

בין אם אתה משתמש ב-Shopify או בפלטפורמה אחרת, המבנה הוא המפתח. האופן שבו התוכן שלך מאורגן, זורם ונקרא חשוב עבור קידום אתרי שופיפיי ולהצלחה הכוללת שלך.

מבקרים נוטים לבלות יותר זמן באתר כאשר המבנה קל לניווט. הם מתעניינים בקלות ומוצאים בדיוק את מה שהם מחפשים בפחות זמן. זה עוזר לדירוג הכללי שלך במנועי החיפוש של Google.

איך מיישמים את זה באמצעות קידום אתרי שופיפיי?

אל תשתמש יתר על המידה בקטגוריות ובקטגוריות משנה, ותיצור מבנה פשוט שנותן ערך אך קל לשימוש.

מבנה פשוט עוזר למנועי החיפוש לסרוק תוכן ודפים, ובעצם נותן לך דירוג כללי טוב יותר.

כפי שמוצג, דף הבית שלך נמצא במרחק של כמה קליקים בלבד מהמוצר. כך שכאשר מבקרים נכנסים, הם יכולים למצוא בקלות את המוצר או המידע שהם מחפשים מבלי לבצע הרבה חיפושים. 

gotop

חברת GO TOP מציעה מגוון שירותי קידום אתרים לעסקים , בניית אתרי אינטרנט, פרסום אינטרנטי בגוגל אדס וברשתות החברתיות וייעוץ עסקי למיתוג העסק במרחב הרשתי עם נסיון של מעל 11 שנים בתחום, פנו אלינו עוד היום 054-9489377.

כתיבת תגובה