דיקור סיני למיגרנות – איך בוחרים נכון?

דיקור סיני למיגרנות

אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מחפשים מטפל בדיקור סיני לבעיית מיגרנות. רבים מבקשים לעבור טיפולי דיקור סיני בעוד מעטים יודעים איך לבחור במטפל הנכון. תהיו אתם חכמים יותר ותוודאו שיש למטפל שעומד מולכם הכשרה מקיפה והשכלה רלוונטית. על המטפל להציג בפניכם תעודה מקצועית שמעידה על לפחות 4 שנות לימוד. טיפול מוצלח של דיקור סיני למיגרנות מתבסס על השכלה מקיפה של המטפל, ניסיון וכישרון.

מטפל מקצועי יגלה רגישות, ידע והבנה, תהיה לו היכולת לאבחן במדויק את הגורמים לבעיה ולבחור בהתאם את נקודות הדיקור הרלוונטיות ביותר. ההבדל בין מטפל מקצועי ומנוסה לבין מטפל מתחיל ניכר בתוצאות.

דיקור סיני למיגרנות – טיפול ממוקד ונכון

על מנת להעניק לכל מטופל את הטיפול הטוב ביותר המטפל מתבקש לשלוט באנטומיה, סימני מחלות, תסמינים, מחלות, גורמים להתנהגויות מסוימות של הגוף, השפעות תזונתיות ועוד. מטפל מקצועי יידע להסיק מסקנות מהמידע שאתם מוסרים ויצליח לזהות במהרה את הגורמים לבעיה. ייתכן מצב בו כאב באזור הגפיים נגרם מבעיה שמקורה בעמוד השדרה או חולשה של אחד האיברים הפנימיים. מטפל אלטרנטיבי מקצועי מודע לקשרים בין מערכות הגוף ולהשפעה של הנפש על זרימת האנרגיה והתחושה הכללית.

המיקום של הקליניקה

על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולהפחית את התדירות ואת הכאב נדרשת סדרת טיפולים. המטפל ימליץ לכם על שגרת טיפולים קבועה כאשר התמדה שלכם נדרשת. בכדי לעודד את ההתמדה שלכם כדאי לבחור מראש במרפאה נגישה ונוחה להגעה. תבררו מראש היכן ממוקמת הקליניקה וכמה זמן לוקח לכם להגיע אליה. אם אתם מגיעים ברכב פרטי נמליץ לוודא שיש באזור חנייה. התמדה בתכנית הטיפולים תהיה נוחה יותר כאשר הקליניקה קרובה אל מקום העבודה שלכם או אל מקום המגורים.

פגישת היכרות עם המטפל

הצלחה של טיפולי דיקור סיני למיגרנות מתבססת על כימיה ביניכם לבין המטפל. עליכם להיות מסוגלים להירגע במהלך הטיפול ולשתף את המטפל בתחושות האישיות שלכם. קיים קשר ברור בין מצב נפשי לבין התפתחות של מיגרנות, כל טיפול יהיה יעיל יותר כאשר אתם רגועים ונינוחים. פגישת ההיכרות מתקיימת לאחר שיחת טלפון מוצלחת. הפגישה נועדה להיכרות, התרשמות הדדית, תיאום ציפיות. כדאי לספר למטפל אודות הרקע הרפואי שלכם עם דגש על הגורמים לבעיה וטיפולים נוספים שאתם מקבלים. דיקור סיני למיגרנות נועד להביא את הגוף והנפש למצב של איזון וזרימת אנרגיה תקינה. חסימות בזרימת האנרגיה או חוסר איזון יגרמו לחולי נפשי ופיזי.

רפאל רוזנסקי

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ברפואה סינית ומנהל מרפאות רפא לרפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258 אתר: https://rafaclinic.co.il/

כתיבת תגובה