דלקת בדרכי השתן. טיפולים באמצעות רפואה סינית

הטיפול ברפואה המערבית לבעית הדלקת בדרכי השתן נעשה באנטיביוטיקה, שיכולה להיות יעילה במקרים האקוטיים. אך כאשר החיידקים מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה המחלה יכולה להפוך לכרונית עם נזק מערכתי משימוש ממושך באנטיביוטיקה שמשמידה גם את החיידקים "הטובים" בכל מקום בגוף.

רפואה סינית וגישתה. לרפואה הסינית כלים משלה לטיפול בדלקות, ל דיקור סיני השפעה אנטי דלקתית חזקה ומהירה. את הדיקור הסיני מבצעים באזור הבטן התחתונה אך גם באזורים נוספים בגוף . למה באזורים נוספים? התשובה היא בהבנת מפת זרימות האנרגטיות בגוף לפי הרפואה הסינית. הרופאים הסינים העתיקים השאירו לנו מפות מדויקות של זרימות האנרגיה בערוצים מוגדרים בכל הגוף עם ציון נקודות הדיקור על גביהם. כאשר הערוץ מתחיל באזור כפות הרגליים ועובר הלאה דרך אברי המין, אנו יכולים לדקור נקודות באזור הרגליים על מנת להשפיע לטובה על בריאות מערכת השתן שמקומה באזור הבטן התחתונה! מדהים עד כמה טיפול אלגנטי זה יכול להיות חזק ומועיל בזמן קצר ביותר.

מלבד הדיקור הסיני באמתחתה של הרפואה הסינית ישנו ארסנל של צמחי מרפא נוגדי דלקת. הצמחים בדרך כלל מקובצים למרקחות שרופאים סיניים רקחו בשבילנו עוד לפני מאות שנים ובדקו אותם בהצלחה על מיליוני סינים. אנו משתמשים בניסיון שלהם בבניית מרקחות מודרניות עם שילוב של וויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא המערביים.

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) – מומחה לרפואה סינית ומנהל מרפאת רפאל ל רפואה משלימה. סניפים בתל אביב וראשל"צ. חייגו עכשיו 054-5721258

רפאל רוזנסקי

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ברפואה סינית ומנהל מרפאות רפא לרפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258 אתר: https://rafaclinic.co.il/

כתיבת תגובה