האם כדאי להיות וטרינר במרכז?

אם כל החיים שלך אהבת חיות, גידלת בבית שלך כמה סוגים של חיות, וכאב לך הלב כשקראת בעיתונים או שראית ילדים ובני נוער מתעללים בחיות. יכול להיות שתוכל לחבר בין האהבה למקצוע ולהיות רופא של חיות. כל מה שתצטרך לעשות זה להאמין ביכולות שלך ולהפוך את הפנטזיות שלך למשהו מציאותי ומוחשי. ישנם הרבה בתי ספר מקצועיים המכשירים רופאים של בעלי חיים, החוכמה היא לבחור את המקום הטוב ביותר שיספק לך את הכלים המתאימים להתמודד בהצלחה בפני כל צרה שתבוא לבעלי החיים השונים. חשוב מאוד שבמשך כל הזמן הזה של הבחירה הזו, תתנתק מתגובות לא מפרגנות שאתה עלול לשמוע מאנשים ציניים שונים, לך עם האהבה שלך עד הסוף.

אם החלום שלך הוא להיות וטרינר במרכז הארץ, תצטרך לקבל את ההחלטה באיזו התמחות ברצונך להתמקד מתוך שלל האפשרויות. האם אתה רוצה להיות נוכח בשטח כמו במחלקה האורתופדית, או במחלקה של הניתוחים? האם אתה רוצה לתת שירות וטרינרי אך ורק לסוג מסוים של חיות כמו למשל חיות בר או חיות מהזן האקזוטי יותר? האם אתה מעוניין לרכוש ניסיון מעשי קצר בשביל ההנאה, או להקים תאגיד ענק שייתן שירות כל כך גדול למען בעלי-החיים, כזה שעוד לא ראינו לעולם? האם אתה רוצה לקחת חלק משירותי ההצלה? האם ברצונך להיות חוקר בעלי חיים? האם ברצונך לעבוד בבתי חולים, או שברצונך לפתוח מרפאה פרטית שנותנת שירות וטרינרי באופן פרטי? האם החלום שלך הוא להיות חלק מצוות של מרפאה ניידת?

הדבר היפה הוא שתוכל לשלב בין כל הדברים שצוינו בפסקה הקודמת. בעידן של היום חשוב לשלב מספר רב של התמחויות ולא להינעל רק על משהו אחד. ההמלצה הזאת תקפה לכל מקצוע, ולא רק לרפואה הוטרינרית. מכיוון ששוק התעסוקה הוא לא נמצב בכיוון יציב במיוחד, אז חשוב מאוד שלא לסגור את חלון ההזדמנויות הגדול שתפקידו להוביל אותנו בדרך אל האושר והביטחון התעסוקתי שרבים מייחלים לו. תוכל לשלוח דואר אלקטרוני, או להשאיר את הפרטים שלך אצל נציגי השירות של בתי הספר השונים כדי לקבל פרטים לגבי תוכניות הלימודים השונות.